Kinnekulle Ring 5:e augusti med Trackworld.se

Hoppas du ber ordentligt för sist på kullen med trackworld så regnade det heeeeeeeeeeela dagen och folk hade inte direkt regndäcken med sig :huvet

Denna gång ska det bli bättre!! :tummenupp
....det har ja bestämt!! :D

Det e det enda jag ska göra hela veckan, har tom tagit ledigt från jobbet endast för det. Så ta't cool, det blir sol:tummenupp

Om det är någon som under omständigheterna får förhinder eller inte kan åka så vore jag glad om ni sa till eller skickade ett meddelande, vi är två som inte passar så bra i supersnabb mer åt mellan eller mellansnabb!
Tac så mycket för mig!

Det e det enda jag ska göra hela veckan, har tom tagit ledigt från jobbet endast för det. Så ta't cool, det blir sol:tummenupp

Bra, jag har inte gjort ett s**t på min semester pga vädret...så nu sitter man ju bara och väntar på bankörningen. Kommer ju vara semesterns höjdpunkt, utan den har jag kastat bort 4 veckor :D

*Håller tummarna*

Bokningen stängd...

Bokningen till årets körning på Kinnekulle Ring, söndagen den 5/8 är nu stängd.

De tre platserna som finns kvar i snabba gruppen säljs på plats innan körningen.

tjena köper biljett av dem som får förhinder, 2 biljetter behöver jag och min vän.
inte i lugn grupp annars så funkar dem andra.
skriv pm eller skriv till mig på msn

Hejsan!!

Jag har en polare som vill köpa en plats i lugn eller medel-gruppen...
SKICKA PM till mig snarast NÄR ni kommer på att ni inte kan ta er dit :näsblod

Jaha som det sur ut nu på SMHI's femdygnare så får vi sol på söndag lite halv molningt men varmt o gott..
fyfan va skönt o hoppas det fortsätter så.. :banana

Ni har ingen grupp för licens va?
Hojen måste vara försäkrad eller?

Oja! :hoppa Ska bli spännande detta.

Edit: Någon som vet om det kommer finnas fotograf på plats? (Antar att kinnekulle foto inte alltid är ledig)

Jag tar med en kamera så det lär bli lite bilder.. frågan är väl var man ska lägga upp dom sen bara :rolleyes:

SES IMORRN FOLK!!! :yoparty

Jag tar med en kamera så det lär bli lite bilder.. frågan är väl var man ska lägga upp dom sen bara :rolleyes:

SES IMORRN FOLK!!! :yoparty

Kommer ta med mig kamera också, är dock inte särskilt duktig på att fota...men något lär det ju bli iaf :) Slänger upp mina bilder på min hemsida sen, använder inte den till något ändå.

Svängde förbi kullen idag av en slump och råkade ha kameran med mig.
Det är första gången jag fotar motorcyklar men någon är säkert intresserad av lite bilder:)

Fotar vanligt vis bilar så det var lite nytt, men det lär helt klart bli mer av de.
Så är någon intresserad av bilder vid något annat event längre fram i sommar går det bra och skicka ett mail!

Bilderna:

Tack så mycket, kul att man fastnade på bild :yoparty

Då får väl jag bidraga med lite bilder, lite pinsamt då föregående postare uppenbarligen vet hur man fotar :) Jag kan inte fota, och har utrustning därefter. Men...jag slänger upp bilderna ändå, ja...jag vet, många är lite suddiga :rodnar

Vill ni har originalfotot så dra ett PM här på sporthoj med filnamnet (Står över bilden), samt eran e-mail.

http://www.dabe.se/Kinnekulle/index.html

Vill även passa på att tacka för en superrolig dag, var min första bandag...dock inte min sista :D

/Soccan

Svängde förbi kullen idag av en slump och råkade ha kameran med mig.
Det är första gången jag fotar motorcyklar men någon är säkert intresserad av lite bilder:)

Fotar vanligt vis bilar så det var lite nytt, men det lär helt klart bli mer av de.
Så är någon intresserad av bilder vid något annat event längre fram i sommar går det bra och skicka ett mail!

Fan va najs bilder, kul att man fastnade:tummenupp
Det blev ju en bra avslutning på en riktigt kul dag, att där var riktigt bra instruktörer gjorde ju att man lärde sej en hel del, tack Påla:tummenupp

Tack för en kanondag :tummenupp
Även jag fotade en hel del. Bilderna kommer upp i den här tråden i slutet av veckan.

Kul att man kom med på bild!
Sjysst att du la upp dem.
Första gången du fotade hojar? Fortsätt med det! :tummenupp

Tack!

Depåchefen och Trackworld tackar alla instruktörer och deltagare för en riktigt bra dag.

Vackert kört
/Henric

Fan vilken rolig bana det va :tummenupp
Kul att man kom med på några bilder med, tackar för det.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti