Kinnekulle Ring 5:e augusti med Trackworld.se

Grymt snygga bilder! Du fick inte ett kort på en svart/röd/silver GSXR 750 -98? Vore väldigt trevligt :)

Svängde förbi kullen idag av en slump och råkade ha kameran med mig.
Det är första gången jag fotar motorcyklar men någon är säkert intresserad av lite bilder:)

Fotar vanligt vis bilar så det var lite nytt, men det lär helt klart bli mer av de.
Så är någon intresserad av bilder vid något annat event längre fram i sommar går det bra och skicka ett mail!

Bilderna:

Grymt snygga bilder...e det första gången ser jag framemot framtida foton. Hur bra kommer dom då inte att va...:tummenupp

Tack så mycket, kul att man fastnade på bild :yoparty

Då får väl jag bidraga med lite bilder, lite pinsamt då föregående postare uppenbarligen vet hur man fotar :) Jag kan inte fota, och har utrustning därefter. Men...jag slänger upp bilderna ändå, ja...jag vet, många är lite suddiga :rodnar

/Soccan

Lite suddigt spelar ju ingen roll, man måste ju lära sig krypa innan man kan gå. Man kan ju fortfarande studera sittställningar o dyligt. :tummenupp
Keep it up...:yoparty

Last edited:

Lite suddigt spelar ju ingen roll, man måste ju lära sig krypa innan man kan gå. Man kan ju fortfarande studera sittställningar o dyligt. :tummenupp
Keep it up...:yoparty

Det är så sant :) Ska nog investera i ett riktigt objektiv så slipper man det gryniga i bilderna iaf :) Får köra på kvantitet istället för kvalitet ett tag nu.

Sen gör ju det där programmet jag använder till att göra fotoalbumet bilderna ännu sämre...men men, bra att ha något att skylla på :D

Det e alltid bra att ha nåt, eller nån att skylla på...

Faan att vi körde i samma grupp........skulle gärna vilja ett foto på mig....:näsblod

/J

Ja, det var svårare att fota då :) Polaren lånade kameran och fotade lite, men jag hittar inte din hoj på någon av bilderna :(

Edit: Men med tanke på hur många man såg med kamera utmed banan så borde du ju fastnat på någon bild...frågan är var man kan hitta bilderna.

jag körde i grupp långsam, blå r6:a, blå svart vit silver spyke ställ?! ring any bell!? ^^ :tungan

Vi kanske körde i långsamma gruppen, men vi hade snabbast mastervarv i början. :D Kollat igenom alla bilder nu, du har inte ens fastnat i bakgrunden på en supersuddig bild. Men det är ju iaf 2 fotografer som inte lagt upp sina bilder ännu.

Jo nu börjar jag också bli lite sugen..
Kan ju undra vad dom gör med bilderna innan dom läggs ut :D

Har en del bilder från medelgruppen. Här kommer några exempel:
(BTW - Nån som fick min vita GSXR att fastna på bild?)

Bifogat

• DSC_7883.jpg
    DSC_7883.jpg
    79.6 KB · Visningar: 45
  • DSC_7886.jpg
    DSC_7886.jpg
    71.9 KB · Visningar: 48
  • DSC_7888.jpg
    DSC_7888.jpg
    78 KB · Visningar: 45
  • DSC_7904.jpg
    DSC_7904.jpg
    75.2 KB · Visningar: 45
  • DSC_7935.jpg
    DSC_7935.jpg
    55.8 KB · Visningar: 70
  • DSC_7959.jpg
    DSC_7959.jpg
    58.3 KB · Visningar: 55
Vi kanske körde i långsamma gruppen, men vi hade snabbast mastervarv i början. :D

Det verkade ju va djungelns lag i långsamma gruppen. Stod o kollade lite på dom innan min egen körning o instruktörerna hade ju nästan kört sina mastervarv innan alla var ur depån. Sen körde ju dessutom viss snabbare en vad de gjorde i snabba gruppen, märkligt...

Har en del bilder från medelgruppen.

Inga på en blå Ninja?

Last edited:
Det verkade ju va djungelns lag i långsamma gruppen. Stod o kollade lite på dom innan min egen körning o instruktörerna hade ju nästan kört sina mastervarv innan alla var ur depån. Sen körde ju dessutom viss snabbare en vad de gjorde i snabba gruppen, märkligt...

Detta var min första bankörning, och ner vi drog igång med mastervarvet blev jag skitnervös. Tänkte att ska det vara sånt här tempo på mastervarvet...undra hur snabbt alla kör sen. Men när vi kom ikapp de andra grupperna sen insåg jag att det var vi som höll högt tempo. Och ja...vi hade väldigt stora skillnader i gruppen fartmässigt, konstigt att ingen blev flyttad med tanke på hur många vi ändå var. Men men...jag är skitnöjd med dagen ändå och hade skitskoj! :yoparty

Banan var ju skitrolig måste jag säga. Kurver i krön o backar om vart annat:tummenupp
Dit måste jag igen...
Blev du biten banåkare nu då?

Har en del bilder från medelgruppen. Här kommer några exempel:
(BTW - Nån som fick min vita GSXR att fastna på bild?)

När jag kollade skärpkorten hittade jag ett på dig, så det var ju inte så mycket att hurra över. Du kan ju iofs alltid ha den på MSN :D

Skräpbilden

Banan var ju skitrolig måste jag säga. Kurver i krön o backar om vart annat:tummenupp
Dit måste jag igen...
Blev du biten banåkare nu då?

Jag hade tänkt sälja min CBR efter bankörningen och köpa en Ducati...men det var så förbannat skoj så jag behåller den...tror jag. Blir kanske byte till en GSX-R 750, i vilket fall som helst så blir det nog att skaffa krashkåpor till vinter :) Glad att polaren tjötat så förbannat på att jag ska följa med och köra bana :D

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...