Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rå kul körning..vore ännu mer lyrisk om man fastnat på nån bild också!!!![]()
Svängde förbi kullen idag av en slump och råkade ha kameran med mig.
Det är första gången jag fotar motorcyklar men någon är säkert intresserad av lite bilder
Fotar vanligt vis bilar så det var lite nytt, men det lär helt klart bli mer av de.
Så är någon intresserad av bilder vid något annat event längre fram i sommar går det bra och skicka ett mail!
Bilderna:
Tack för en kanondag![]()
Även jag fotade en hel del. Bilderna kommer upp i den här tråden i slutet av veckan.
Tack så mycket, kul att man fastnade på bild![]()
Då får väl jag bidraga med lite bilder, lite pinsamt då föregående postare uppenbarligen vet hur man fotarJag kan inte fota, och har utrustning därefter. Men...jag slänger upp bilderna ändå, ja...jag vet, många är lite suddiga
/Soccan
Lite suddigt spelar ju ingen roll, man måste ju lära sig krypa innan man kan gå. Man kan ju fortfarande studera sittställningar o dyligt.![]()
Keep it up...![]()
Faan att vi körde i samma grupp........skulle gärna vilja ett foto på mig....![]()
/J
Vilken grupp körde du i? Vilken färg på skinnställ och hoj?
jag körde i grupp långsam, blå r6:a, blå svart vit silver spyke ställ?! ring any bell!? ^^![]()
Vi kanske körde i långsamma gruppen, men vi hade snabbast mastervarv i början.![]()
Har en del bilder från medelgruppen.
Det verkade ju va djungelns lag i långsamma gruppen. Stod o kollade lite på dom innan min egen körning o instruktörerna hade ju nästan kört sina mastervarv innan alla var ur depån. Sen körde ju dessutom viss snabbare en vad de gjorde i snabba gruppen, märkligt...
Har en del bilder från medelgruppen. Här kommer några exempel:
(BTW - Nån som fick min vita GSXR att fastna på bild?)
Banan var ju skitrolig måste jag säga. Kurver i krön o backar om vart annat![]()
Dit måste jag igen...
Blev du biten banåkare nu då?
Tyvärr är det inte jag på bilden.När jag kollade skärpkorten hittade jag ett på dig, så det var ju inte så mycket att hurra över. Du kan ju iofs alltid ha den på MSN![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |