sandstream
Guest
Kan bara hålla med tidigare talare om att de som har IF och TH borde ta sig en rejäl funderar på valet av försäkringsbolag.
Vill man åka på bana och tycker att det är en bra sak så byt försäkringsbolag bums, visa dem att de har fel.
Eller så kör ni med IF och TH enbart på SMCs bandagar, där gäller trafikförskringen (inklusive broms- och kurvtagningsträningen på Rörken).
Vill man åka på bana och tycker att det är en bra sak så byt försäkringsbolag bums, visa dem att de har fel.
Eller så kör ni med IF och TH enbart på SMCs bandagar, där gäller trafikförskringen (inklusive broms- och kurvtagningsträningen på Rörken).
, inga IF eller TH-hojar på banan kommer innebära lika villkor för andra och sådana som du slipper massa långsamma förare i din rr-grupp. Att åka hoj och köra på bana kostar redan en massa pengar för oss, ett par hundralappar till (om det nu blir dyrare att byta försäkringsbolag) kan det kanske vara värt för att allt skall avlöpa smidigare på bankörningarna?
Jag bytte till ett dyrare försäkringsbolag för att slippa allt trassel, delvis sådant du kritiserar i dina inledande inlägg. F ö har jag haft hojkort i 20 år och hitills aldrig belastat någon annan, men så kör jag inte så fort heller. Att du kallar mig för en snål fan får stå för dig om du tycker du finner belägg för det, men att bli arg är sällan kreativt.