Killar som vill visa upp sig..

Hej! Är absolut inte emot någon av någon anledning, förutom kickers, av alla anledningar. Menade tråden och stämningen inte någons läggning ;)

Det är väl ganske illa att det sitter å många framför datorn så här en fredag kväll, vad har ni för ursäkt, borde vi inte vara ute o hjula vid rödljus??

Inte skulle jag!

0015.jpg

heej2.jpg

:corn

Ricken skrev:
2498395 Det är väl ganske illa att det sitter å många framför datorn så här en fredag kväll, vad har ni för ursäkt, borde vi inte vara ute o hjula vid rödljus??

Börjar jobba 06:00 imorgon..

Hamnar man bredvid någon vid ett rödljus, så drar man mot den personen oavsett kön. Om man på avstånd ser att det står en hoj vid rödljuset, då tråcklar man sig fram genom bilarna å så inväntar man greenlight...:hihi. Barnsligt å omoget? Antagligen, men lite småkul är det allt...hehe...

Cupcake skrev:
2498678 Hamnar man bredvid någon vid ett rödljus, så drar man mot den personen oavsett kön. Om man på avstånd ser att det står en hoj vid rödljuset, då tråcklar man sig fram genom bilarna å så inväntar man greenlight...:hihi. Barnsligt å omoget? Antagligen, men lite småkul är det allt...hehe...

Helt rätt e de :D

Tänk vad många killar som kommer sluta köra hoj om en tjej kör ifrån dem på bakhjulet efter det slagit om till grönt... :rofl :rofl :rofl[/QUOTE]

Förstår inte varför jag skulle sluta köra för det. Se det från min sida.
Jag stilar och kör som en brunstig gnu med en marskatts mentalitet (jävligt kåt),för att du/ni ska tycka att jag är djurisk och därefter köra ikapp och viska genom hjälmen att ni vill ligga lite vid närmsta hållplats eller rödljus.

SÅ om du nu drar mig på bakhjulet vid ett rödljus och därför tänker som mig ,då vill jag bara påpeka att jag säljer inte hojen för att jag nyss haft en böna med delvis uppknäppt läderdräkt och heltäckande lädermask av märket shoei eller liknande.

Så därför kör jag som jag gör och nu vill ja se er tjejjor göra likadant./Andreas

Kocken skrev:
2498808 ha ha, så står det på min sporthojströja:yoparty
Och det är yttrat av en riktig kung :D

Det kanske bara är så det är...Men lite kul är det ju har du aldrig provat på själv?
Måste välja offer....
Kan bli riktigt kul om man inte tvekar på gasen ;)

johanna79 skrev:
2498824 Det kanske bara är så det är...Men lite kul är det ju har du aldrig provat på själv?
Måste välja offer....
Kan bli riktigt kul om man inte tvekar på gasen ;)
"Välja offer" *word*:yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...