Killar som diskuterar stövlar på gymmet..

• Thread starter Thread starter Pips
  • Start date Start date

Pips

Guest
Var och tränade igår, när jag var klar och kom in i omklädningsrummet var det två killar som började babbla om stövlar.

Tydligen hade ngn tjejkompis? till de lagt upp lite kläder på blocket och ena killen skulle absolut ha hennes stövlar. Polaren frågade om det var samma storlek, och båda hade tydligen stl 40.. :tummenupp
De malde på om stövlarna osv, varpå jag började fundera på om de extra knäckte som
Drag%20queens.jpg
på helgerna. :rofl

Efter några meningar fram och tillbaka funderade killen på om han skulle köpa ngt mer av den här tjejkompisen då han tyckte det var idé att satsa på bättre utrustning, iom ryggskydd från biltema..

aha.. MC-stövlar..

Slutsats: Ska man som kille absolut prata högt på ett gym om stövlar, kan det ju vara en idé att antingen dämpa rösten eller säga direkt att "jag funderar på/ska köpa [valfritt tjejnamn]s mc-stövlar.. blir så mycket bättre då.. och man slipper ev misförstånd.. :rofl

Ingen på SH?

Jag förstår inte problemet. Varför skulle dom inte få snacka på ett gym om att köpa ett par stövlar? Hade nån tönt på mitt gym lagt sig i vad jag pratade om så hade jag klapat in säften på honom.

Hoppas HON i mitten var en tjej, för jag tyckte HON såg rätt bra ut. Var det en tjej eller behöver jag känna mig smutsig ikväll över min arma tanke? :)

Var väl mest hela situationen, lät lustigt innan det kom fram att det var mc-stövlar.. I övrigt skiter jag fullständigt i vad folk pratar/gör osv..

Hoppade duschen... :rofl
Problemet med nymodigheten "flytande tvål" är att den är så jävulskt svår att plocka upp när man tappar den. Exponeringstiden är extremt förhöjd till följd av detta. Så jag förstår ditt val. :fyllisar

Jag förstår inte problemet. Varför skulle dom inte få snacka på ett gym om att köpa ett par stövlar? Hade nån tönt på mitt gym lagt sig i vad jag pratade om så hade jag klapat in säften på honom.

hoho. "Fy fan för invandrare som slås men om någon lägger sig i vad jag gör så får dom en smäll på käften". :rofl

Hoppas HON i mitten var en tjej, för jag tyckte HON såg rätt bra ut. Var det en tjej eller behöver jag känna mig smutsig ikväll över min arma tanke? :)

Om du kör doggystyle så lär du inte märka något ändå om du mot förmodan inte ska ner dit och pilla ändå, sånt får de ju sköta själva :gnissla

Bosozoku tar över rollen som Shś streetfighter efter mavve :hihi :jäs

E mavve åxå kovl?

Vem var det förresten som skulle komma ner till Gbg och piska upp mig för att jag tyckte hans lekamen såg liten och slapp ut? (Jag skrev också att du såg tuff ut på din mountainbike som lite plåster på ditt skadade ego) :hihi

E mavve åxå kovl?

Vem var det förresten som skulle komma ner till Gbg och piska upp mig för att jag tyckte hans lekamen såg liten och slapp ut? (Jag skrev också att du såg tuff ut på din mountainbike som lite plåster på ditt skadade ego) :hihi

AjL Bi där :mad:

På måntäjnbajken känner jag mig kovl, nästan som en superhjälte som drar fram :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti