Om du kör doggystyle så lär du inte märka något ändå om du mot förmodan inte ska ner dit och pilla ändå, sånt får de ju sköta själva![]()
Snackar du av egen erfarenhet av att inte veta vad du leker med ? Du låter så van måste jag säga......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du kör doggystyle så lär du inte märka något ändå om du mot förmodan inte ska ner dit och pilla ändå, sånt får de ju sköta själva![]()
Snackar du av egen erfarenhet av att inte veta vad du leker med ? Du låter så van måste jag säga......![]()
Nej då, jag menar bara hål som hålOm du ändå tänkte kliva på i tvåan så lär du inte märka om det är ett klockspel eller en taco där fram.
Nej då, jag menar bara hål som hålOm du ändå tänkte kliva på i tvåan så lär du inte märka om det är ett klockspel eller en taco där fram.
Hahahahahahha![]()
Det var jag och Elfie som snackade om Apriliabruttan mc utrustning som hon har till salu!
Haha vi är ganska säkra på våran läggning så inte gör de mig (oss) nåt ifall nån snappar upp nåt och sätter sin fantasi i rullning.
Såg en snubbe smålog som stod höger om Elfie, var det du eller? (såg nästan lite kåt ut)
Kul med fler SH medlemar på det gymetsäg gärna hej nästa gång så kan vi dra lite fler disskutioner som du kan ha till hjälp nästa gång det är dax för att dra lite mer i skinnet i duschen!
Hahahahahahha![]()
Det var jag och Elfie som snackade om Apriliabruttan mc utrustning som hon har till salu!
Såg en snubbe smålog som stod höger om Elfie, var det du eller?
(såg nästan lite kåt ut)
Kul med fler SH medlemar på det gymet![]()
Säg gärna hej nästa gång så kan vi dra lite fler disskutioner om du kan ha till hjälp nästa gång det är dax för att dra lite mer i skinnet i duschen!
![]()
![]()
Klockrent! Bästa ever!
![]()
It's a small world after all!![]()
Bullysmile, du får allt ta och hålla igen snacket i omklädningsrummet, det verkar ju göra grabbarna nervösa och brunstiga
när du börjar prata om stövlar![]()
Vad är oddsen egentligen..?!
Hahaha ja men det är kul att det glädje nån som lyssnade och nu några fler här på SH. garvade som fan själv när jag läste första inlägget för jag hajade inte först att det var oss han pratade om men ju mer jag läste insåg jag mer o mer att det passade våran mysiga stund i omklädningrummet![]()
och sakta sakta växte bilden fram på snubben som jag såg över elfies axel med den kåta flinet![]()
Kul med fler SH medlemar på det gymetsäg gärna hej nästa gång så kan vi dra lite fler disskutioner som du kan ha till hjälp nästa gång det är dax för att dra lite mer i skinnet i duschen!
Läser jag rätt mellan dina rader att du brukar fräsa på kärringen/gubben i 2an utan att värma först? Ja herre jävlar.![]()
Nu får vi återgå till ämnet tycker jag.![]()
Frågan är vad som är värst, att vara transvestit eller säga "MC" när man pratar om motorcyklar.
Farligt att möta en sånhär tjej/kille på stan efter någon öl..!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |