Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Killar måste generellt ha roligare än tjejer vågar jag påstå, eftersom jag, och alla mina polare, fortfarande är rätt barnsliga, speciellt efter lite
På midsommar så inledde vi efter en sjysst lunch med lite lagom innanför västen att gå ut på ängen och se hur långt vi kunde skjuta apelsiner med min hårsprayskanon. Gigantiskt roligt
. Tjejerna nöjde sig med att titta på och förundras över vår förtjusning när vi slog tidigare rekord.
Senare på kvällen bestämde vi oss för att ha lite stångstöttning, yxkastning som gick sådär, polaren lyckas få yxan att studsa upp på taket och lite överallt
, men kul var det. Efter det blev det kanonen igen, dock var apelsinerna slut, men vi hittade ett vedträ som nästan passade, och med lite förladdning gick det att skjuta den så in i helvete, vi sköt sönder plankor bakom hans hus, roligt roligt. Tjejerna kom mest med förmaningar om att vi faktiskt inte var helt nyktra och borde ta det försiktigt...
Så här är det fan alltid när man gör saker, tycker jag iallafall, får se vad resten av er säger
/Pajje
På midsommar så inledde vi efter en sjysst lunch med lite lagom innanför västen att gå ut på ängen och se hur långt vi kunde skjuta apelsiner med min hårsprayskanon. Gigantiskt roligt
Senare på kvällen bestämde vi oss för att ha lite stångstöttning, yxkastning som gick sådär, polaren lyckas få yxan att studsa upp på taket och lite överallt
, men kul var det. Efter det blev det kanonen igen, dock var apelsinerna slut, men vi hittade ett vedträ som nästan passade, och med lite förladdning gick det att skjuta den så in i helvete, vi sköt sönder plankor bakom hans hus, roligt roligt. Tjejerna kom mest med förmaningar om att vi faktiskt inte var helt nyktra och borde ta det försiktigt...Så här är det fan alltid när man gör saker, tycker jag iallafall, får se vad resten av er säger
/Pajje
Last edited: