Killar har roligare!

Har killar roligare än tjejer

• Antal röstningar
    0
Vi hade också bra ös på vår midsommar. Vi grabbar fällde träd mitt i natten och rundade senare av med nattlig terrängkrocket på en 200-metersbana ute på en åker.....

Tjejerna blev sura över att vi inte ville umgås med dom (= sitta ner och _prata_, gärna diskutera relationer och problem). Det blev rena norénstämningen. 3 par i upplösningstillstånd...... Jaja.

Vi :tuttar (jag, Veaktra och C.A.T) hade :banana i midsommar...på kvällen sköt vi airsoft på tomma ölburkar med killarna :tummenupp och tänka sig vi träffade också :lol C.A.T fick in en fullträff på X-up:s öra :rofl, (där fick han igen för att kastade cubb på C.A.T:s fossing :hihi

Psychobiker: Det låter som att vi firar midsommar hos dig nästa gång :yoparty

Last edited:
Vi brudar hade också kul på midsommar. Sköt också luftgevär på både tomma och fulla ölburkar. Några fick agera offer och sätta en mchjälm på skallen och en ölburk ovanpå. Sen dansade vi massor runt midsommarstången (firade uppe i leksand) och på kvällen kröp en tjej omkring i en sovsäck dyngrak och påkallade uppmärksamhet genom att kalla sig för masken max och störa lite när två bekanta försökte få till det i sängen. Givetvis hade grabbarna minst lika kul.

Masken Max skrev:
på kvällen kröp en tjej omkring i en sovsäck dyngrak och påkallade uppmärksamhet genom att kalla sig för masken max och störa lite

:hihi

Jag hade roligast, ok :hej

Åkte från oslo på fredagen vid 14 tiden, Destination Grebbestad.
Första ölen togs vid samma tid i den hyrda bussen, man kan ha ganska kul 9 pers i en
buss. Väl anlända till stugorna så tog vi ett gäng öl till, och tog oss till festen där det
bjöds på räkor och annat, jag hoppade studsmatta, drack Beska droppar och stukade foten.
Efter detta var det utgång, mkt konstigt att en del står i kö när det bara är att gå rakt in
när man har rätt kläder. Gröna, såklart.
Lördagen minns jag inte så mycket av men jag åt BBQ buffe till lunch och 3 öl till frukost :lol

Söndagen och måndagen var pest, och det smakar fortfarande sprit i munnen...

Vad gör man i Grebbestad och varför kommer man in med gröna kläder? :va

Upplys oss, o store nöjesmästare! :d

ft skrev:
Vad gör man i Grebbestad och varför kommer man in med gröna kläder? :va

Upplys oss, o store nöjesmästare! :d

Där firar man midsommar :banana
egentligen vet jag inte, men jag hade grøna kläder och behövde inte betala eller stå i kø :lol

Killar har defenitivt roligare... ju bansligare det är ju roligare har man...
min "bästis" lilla syster sa till en annan polare att han var för full för att kunna göra en kullerbytta.... då gjorde han en men tyckte att det kändes just lite barnsligt att göra "standard varianten" så vi hittade på en manlig variant där jag fick i uppgift att putta på honom...... första gick riktigt bra men han tyckte att jag var en mes som tog i så lite så vi tog en snaps var och sen jävlar i helvete jag tog tillochmed sats vilket resuterade i en trippel kullerbytta i pik rakt in i landet som avslutades med ett svanhopp in i husväggen....

slutsats vi hade skit kul och det blev inte sämre när någon blöder lite....brudarna däremot bara suckade och blängde argt resten av kvällen....

Starstriker skrev:
Vi hade också bra ös på vår midsommar. Vi grabbar fällde träd mitt i natten och rundade senare av med nattlig terrängkrocket på en 200-metersbana ute på en åker.....

Tjejerna blev sura över att vi inte ville umgås med dom (= sitta ner och _prata_, gärna diskutera relationer och problem). Det blev rena norénstämningen. 3 par i upplösningstillstånd...... Jaja.

HAHAHAHAHA
:hihi :D :rofl

Precis så kan det vara, huvet på spiken :Bugar

Sen är inte tjejerna här på SH nått rikssnitt precis, ni ligger nog en bra bit över på tokigheter och ha kul, annars hade ni inte kört hoj hekt enkelt!

2fast4hjo skrev:
Psychobiker: Det låter som att vi firar midsommar hos dig nästa gång :yoparty

Ni verkar ha haft bra röj ni med, vi får väl ha en redig mc-midsommar nästa år, då skall jag köra minimoto runt stången :rofl

Blir aldrig tråkigt om mc-folk är inblandade :yoparty

/Pajje

Klart killar överlag har det mycket roligare.

Jag sätter självklart hellre på någon än att bli påsatt :näsblod

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...