Killar, byta ut kvinnan, moralfråga eller ej.

• Thread starter Thread starter Gabor
  • Start date Start date

Gabor

Guest
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,711435,00.html.

Varför förfasar sig andra människor över att en man efter att paret "glidit " isär efter ett stort antal år, träffat en annan och vill skiljas. :va

Bevisat igen, kvinna är ute efter rikedom å ett bekvämt liv utan att behöva göra något, sedan när mannen inte vill att de umgås mer, vill ha hälften av mannens förmögenhet å tillgångar. Om hon tillåter sig själv att inte hålla sig ung och inte släppa till för tillräckligt Nu''lla, så går det så att hon får finna sig i att bli utbytt.

Men varför är de flesta så giriga av dessa bittra bitchar ??

Har själv varit i den sitt sen, därför kan jag låta lite bitter. :gnissla

Det är väl också så att ..
" En man behöver "Nu**a för att må bra.... å en kvinna behöver må bra för att " Nu**a..." å tajmingen brukar bli förskjuten med åren som går.

Sen finns det undan tag naturligt vis....

tassen skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,711435,00.html.

Varför förfasar sig andra människor över att en man efter att paret "glidit " isär efter ett stort antal år, träffat en annan och vill skiljas. :va

Bevisat igen, kvinna är ute efter rikedom å ett bekvämt liv utan att behöva göra något, sedan när mannen inte vill att de umgås mer, vill ha hälften av mannens förmögenhet å tillgångar. Om hon tillåter sig själv att inte hålla sig ung och inte släppa till för tillräckligt Nu''lla, så går det så att hon får finna sig i att bli utbytt.

Men varför är de flesta så giriga av dessa bittra bitchar ??

Har själv varit i den sitt sen, därför kan jag låta lite bitter. :gnissla

Det är väl också så att ..
" En man behöver "Nu**a för att må bra.... å en kvinna behöver må bra för att " Nu**a..." å tajmingen brukar bli förskjuten med åren som går.

Sen finns det undan tag naturligt vis....

Det är helt rätt att hon ska ha hälften av de han äger. Hon har ju säkerligen i X antal år fått uppfostrat hans barn, gått ut med hans hund osv medan han va på jobbet. Nån lön för alla år ska väl hon åxå få?
Ååå hur ofta är ni män k**ll sugna efter ett lååångt pass på jobbet.
Å ni jobbar väl för ett liv i bekvämlighet och rikedom, va går man annars till jobbet och stretar varje dag? Så män och kvinnor kanske inte är sååå himla olika, vi gör på olika sätt bara. ;) :7peta

Klart att man ska byta i det läget. Hon vill ju bara har kvar honom för pengarna ändå.

Vad e moralen i sånt tänkande.

Väck med kärringen fort som fan. Varför gå och må dåligt med nån som man inte har nått utbyte med?

Det var ju tydligen ömsesidigt, förutom att han står för förmögenheten, det verkar ju bara vara det utbytet, som tanten vill ha.

Att hon sen blir stenrik på kuppen är ju inget man kan göra åt nu, det skulle han fixat tidigare isåfall.

Men det e det ju värt, han går ju inte helt blottad ur detta ändå.

Kia skrev:
Det är helt rätt att hon ska ha hälften av de han äger. Hon har ju säkerligen i X antal år fått uppfostrat hans barn, gått ut med hans hund osv medan han va på jobbet. Nån lön för alla år ska väl hon åxå få?
Å ni jobbar väl för ett liv i bekvämlighet och rikedom, va går man annars till jobbet och stretar varje dag? Så män och kvinnor kanske inte är sååå himla olika, vi gör på olika sätt bara. ;) :7peta

Detta visar hur lite ni kvinnor vet om oss män.. Det spelar ingen som helst roll hurlänge vi har jobbat, vi är ALLTID sugna på att *nulla. Alltid. Oavsett väder, vind, plats och andra vägbulor. :)

Och förresten, vadå hans barn/hund? Du menar deras väl? Det är väl hennes ansvar oavsett hur mycket pengar mannen har?

Zee skrev:
Detta visar hur lite ni kvinnor vet om oss män.. Det spelar ingen som helst roll hurlänge vi har jobbat, vi är ALLTID sugna på att *nulla. Alltid. Oavsett väder, vind, plats och andra vägbulor. :)

Och förresten, vadå hans barn/hund? Du menar deras väl? Det är väl hennes ansvar oavsett hur mycket pengar mannen har?

Jaajoo visst. Det brukar låta så hos de flesta men det är oftast mycket snack och liten verkstad. "Nej, låt mig sova. Jag har faktiskt jobbat natt." osv. Kan kanske bero på att jag nästan är nymfoman eller nåt?? :va Jag vet inte... ;)
Jaaa hans barn...han hade säkert barn med förra frugan åxå...å hund å sånt. :7peta

Kia skrev:

han hade en förmögenhet innan, visst , om han är dum nog att inte skydda den då får han stå sitt kast i den delen. ok, man kan inte värdera "hushållsarbete", hon, uppfostra barn,? vad hade dom barnflickan till tror du ??. Har bott en del i usa, så jag vet hur det fungerar därborta.
damen i frågan har inte gjort många knop, för att hon inte har behövt heller.
När sedan husmastern ser efter en ny, ung kvinna, för att han blivit kär, så ska plötsligt den bittr abitchen hämnas å ha det som hon egentligen inte har gjort ett skit för att förtjäna.
Eller också är hon som kvinnor i stort anses vara i Usa, billiga eller dyra horor.
Det är bara prislappen som skiljer dom åt.

Det där med "Nulla "efter arbets pass ?? det är ett perfekt sätt att slappna av å få sova gott. å jag är alltid sugen, spelar ingen roll när..... :7peta

Kia skrev:
Jaajoo visst. Det brukar låta så hos de flesta men det är oftast mycket snack och liten verkstad. "Nej, låt mig sova. Jag har faktiskt jobbat natt." osv. Kan kanske bero på att jag nästan är nymfoman eller nåt?? :va Jag vet inte... ;)
Jaaa hans barn...han hade säkert barn med förra frugan åxå...å hund å sånt. :7peta

Om din kille inte ställer upp när som helst har han trasig DNA-stege eller drar han över sektreteraren typ.. Alla killar är nymfos per default. :fakta ;)

Spelar det någon roll om barn kom till i ett tidigare förhållande?! Hon har ju gift sig med honom och därmed måste hon ju acceptera hans barn också! Eller du menar att han borde ha fått ta hand om dom själv eftersom hon inte var den biologiska modern?

Går man in i ett seriöst förhållande med bara sex som motivering är man nog lite fel ute från början, samma gäller pengar.
Sen eftersom dom varit tillsammans i över 20 år och har 3 barn tillsammans så anser jag att hon ska ha en rejäl sudd, därmed inte sagt hälften. Men Amerika har lite andra regler än oss här i Sverige vad det gäller sånt här, hade han velat vara säker skulle han ha skrivit äktenskapsförord.

Orca69 skrev:
Går man in i ett seriöst förhållande med bara sex som motivering är man nog lite fel ute från början, samma gäller pengar.
Sen eftersom dom varit tillsammans i över 20 år och har 3 barn tillsammans så anser jag att hon ska ha en rejäl sudd, därmed inte sagt hälften. Men Amerika har lite andra regler än oss här i Sverige vad det gäller sånt här, hade han velat vara säker skulle han ha skrivit äktenskapsförord.

I det här fallet så har han med all säkerhet gjort det, det är nog därför hon ska processa i californien och inte i Texas, ännu ett bevis på hennes girighet.

Varför ska hon ha pengarna??? Jag menar att hon visste ju me all säkerhet att han var värd milijarder innan hon gifte sig med honom, tror knappast att hon klev in i den 750 milijoners villan och trodde att det var en två rums lägenhet i Detroit. Hade dom tjänat ihop förmögenheten tilsammas så visst men det tror jag ej. Ja hon har haft barn med honom och jag tvivlar på att han kommer att lämna hene med 0 dollar i fickan men hälften är väl lite att ta i...

Kom igen - nåt ska hon väl ha efter att ha fått stå ut med en ful äcklig gubbe i alla dessa år. Om det inte fanns pengar att hämta hade nog denne gubben gått utan.

duckie skrev:
Kom igen - nåt ska hon väl ha efter att ha fått stå ut med en ful äcklig gubbe i alla dessa år. Om det inte fanns pengar att hämta hade nog denne gubben gått utan.

Ja något ska hon ha men inte hälften, hade tyckt likadant om rollerna var omvända!!!

Hade hon nöjt sig med 10 milj. dollar (75 milj. kronor) hade han gladligen get henne det men hon vill ha 50 miljarder!!!

duckie skrev:

Du har nog tyvärr inte fattat att han har inga problem med att få kvinnor...
Det har inte med utseende att göra om man är normalfuntad, det verkar bara som om blåsta, blonda tjejer som är utseende fixerade, kolla bara på de tv program som vägleder ungdomar numera. :7peta

Å ska jag sticka ut hakan ordentligt nu,,,så kan man ju påstå att alla kvinnor är något av en hora......bara prislappen som avgör.....

T509 skrev:
Ja något ska hon ha men inte hälften, hade tyckt likadant om rollerna var omvända!!!

Hade hon nöjt sig med 10 milj. dollar (75 milj. kronor) hade han gladligen get henne det men hon vill ha 50 miljarder!!!
Med risk för att låta som en kommunist så tycker jag ingen av dom ska ha 50 miljarder.

Det hade varit lättare att ta henne på allvar om hon inte varit över 20 år yngre än sin man. Att komma och kräva hälften i en karriär som garantera var en bra bit på vägen innan hon bröt omkull honom låter bara barnsligt och korkat.

Hon har ju möjlighet att komma med rimligare krav som ändå gör henne till en j-t rik kärring för resten av livet.

honkiie skrev:
Med risk för att låta som en kommunist så tycker jag ingen av dom ska ha 50 miljarder.

å du inte bara låter som en kommunist..... :tummenupp ...du verkar vara enormt avundsjuk.

personligen tycker jag att alla borde vara mijardärer, även kommunister

tassen skrev:
å du inte bara låter som en kommunist..... :tummenupp ...du verkar vara enormt avundsjuk.

personligen tycker jag att alla borde vara mijardärer, även kommunister

Det innebär att alla skulle varit lika rika, vilket också innebär att ingen skulle vilja göra de enkla jobben vilket skulle i sin tur leda till (mer) icke fungerande samhälle.

duckie skrev:
Kom igen - nåt ska hon väl ha efter att ha fått stå ut med en ful äcklig gubbe i alla dessa år.

Varför det? Hon är ju själv en äkclig gammal kärring. Jag förstår inte varför kvinnor tror sig har rätt till "bonuspengar" för att de har stått ut med någon. Hon har väl stått ut med honom frivilligt ffs.

Kia skrev:
Det är helt rätt att hon ska ha hälften av de han äger.

"No pussy is worth 100 milion dollars. NO PUSSY!"

I detta fallet handlar det om f-n så mkt mer!

Ni tjejer borde se utvalda delar av Raw med Eddie M.

tassen skrev:
Du har nog tyvärr inte fattat att han har inga problem med att få kvinnor...
Det har inte med utseende att göra om man är normalfuntad, det verkar bara som om blåsta, blonda tjejer som är utseende fixerade, kolla bara på de tv program som vägleder ungdomar numera. :7peta

Å ska jag sticka ut hakan ordentligt nu,,,så kan man ju påstå att alla kvinnor är något av en hora......bara prislappen som avgör.....

Du har inte fattat att man känner inte folk genom att läsa om dem i Aftonbladet.

Din människosyn är för övrigt under all kritik.
Inte undra på att din hora stack till nån som betalade bättre.

duckie skrev:
Du har inte fattat att man känner inte folk genom att läsa om dem i Aftonbladet.

Din människosyn är för övrigt under all kritik.
Inte undra på att din hora stack till nån som betalade bättre.

Oj, jag som trodde att det som stod i Afrtonbladet var sant, allting .. :va
:lol :rofl :hihi ...undrade hur lång tid det skulle ta innan man fick igång dig, det gick fort. :7peta .
Min människosyn har du ingen aning om. :) ,Det är din fria tolkning som gör dig lite bittsk.

Åså var det inte så att mitt x stack till annan snubbe, hon ville bara ha ut en jävla massa pengar, dela allt. hennes insats under alla år var 20%.

Träffat en del lycksökare efter det, jösses vad en del brudar är ... :pannkyss ...annorlunda., tror att killar går på vad som helst.

Så nu säljer jag mig själv dyrt, till tjejer som är rika o snygga, :tummenupp

*/ ?>
Back