Kika in detta ni här på 125 forumet

Kungligt!!! Hur kommer man i kontakt med dessa grabbar?

tvålen skrev:
2434422 Kungligt!!! Hur kommer man i kontakt med dessa grabbar?

Sjukt najs! Editing: Backman stod det i slutet.. Finns (fanns iaf) ju en moderator på Moppenet vid det namnet. Han kanske är samme man?:tummenupp

fy fan va grymma dom är! ska fan ut och köra i morgon tills hojjen är krachad

mycket grymma...men vi ska inte glömma bort att dom säkerligen har en del pengar som dom inte vet vad dom ska göra av eller vet bara inte värde på pengar när dom thrashar fina supermotarder sådär :P

Fuzzman skrev:
2475601 mycket grymma...men vi ska inte glömma bort att dom säkerligen har en del pengar som dom inte vet vad dom ska göra av eller vet bara inte värde på pengar när dom thrashar fina supermotarder sådär :P
Dom har nog ramlat i backen ett antal ggr innan de blev sådär duktiga också :hihi

Lundgren skrev:
2476255 Dom har nog ramlat i backen ett antal ggr innan de blev sådär duktiga också :hihi

nej, dom satte sig på den och vipps så var det 360 stoppies och långa bakhjulskörningar direkt..vid 2 års ålder :D

Jag får klaga på min eller vad säger du om min frambroms bärgren :rofl FInna stopies man gjorde (Laddar i 90 sitter på tanken trycker fult och den varken låser eller går upp..

prulle skrev:
2477737 Jag får klaga på min eller vad säger du om min frambroms bärgren :rofl FInna stopies man gjorde (Laddar i 90 sitter på tanken trycker fult och den varken låser eller går upp..

Du har ju pimpat den med gaffelbensolja så den knäcker tillochmed radialmonterade dubbla frambromsar. :mattias

Helt sjukt i slutet när han sitter på styrret i en stoppie och kör tummen upp :D

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!