Kick-off! Fest för sommaren 2005! (Nytt datum)

akora skrev:
I värsta fall kan jag "hosta" den. Mitt rum är ju dock ganska litet.
Men vad gäller sen?
vart ska vi?
Jag kommer ju inte in någonstans nästan.
Det skulle kanske kunna funka att ha festen i erat "allrum" om man släpade ihop lite stolar och sånt från någon annan våning? Då finns det ju sittplatser till alla i alla fall...

Mja är nog inte så uppskattat att ha det där. Blev inte glada minner efter förra festen vi hade :(

Men det är inga problem att ha den på mitt rum, om vi giller att trängas :)
Tråkigt bara att grannarna är borta , så det blir ju ingen super fest precis (antar att det brukar låta tvärtom om man bort i vanligt lägenhet :) )

Backdraft skrev:
Om man ringer innan och säger att man är ett sällskap på X personer, och att någon kanske inte har åldern inne, men är över 18, ja då brukar de oftast vara schyssta. Om vi dessutom rekar lite innan så kan vi ju se om någon av oss känner vakterna. Risken finns!

Men nu när jag tänker efter, vad är fel på att däcka på förfesten? Jag tycker det är lite...mysigt.
Jo det är la alltid mysigt :)

Har lovat brorsan att inte ha fest förrän det e klart här hemma. Blir vi mycket folk kan jag ev fixa lokal vid torget med alkoholtillstånd... Kan fixa bra priser men då får ingen egen dricka medtagas.... :fyllisar

Lokalen i sig blir i så fall med största sannorlikhet gratis.

Lucifer skrev:
Har lovat brorsan att inte ha fest förrän det e klart här hemma. Blir vi mycket folk kan jag ev fixa lokal vid torget med alkoholtillstånd... Kan fixa bra priser men då får ingen egen dricka medtagas.... :fyllisar

Lokalen i sig blir i så fall med största sannorlikhet gratis.
Då kör vi på det!

Och så tar alla med sig så många som möjligt!

(Har det tv med DVD? Så att vi kan ha lite hojfilmer i bakgrunden?)

Behöver de ordningsvakter som :smasha på folk som ger taskigt med dricks? :tungan

Tycker det låter som en strålande idé! Ska kolla med mina två enda vänner om de kan komma.

:: OBS :: OBS :: OBS ::

Festen kommer hållas hos Zesse. :banana :tummenupp
Klockan 18:00

Ta med sprit och glada miner! :fyllisar :öl :)

För vägbeskrivning ring mig,Firefly (Daniel) på 0706-98 68 00

[Medlemmar i Road Rage MC: Möte kommer hållas i samband med festen. Det hålls halv sex (17:30) hemma hos Zesse!!! -Ha med kontanter till pizza på hemkörning-]

Firefly skrev:
Då kör vi på det!

Och så tar alla med sig så många som möjligt!

(Har det tv med DVD? Så att vi kan ha lite hojfilmer i bakgrunden?)
Vad sgs om att göra en större fest längre fram? Jag är lovad riktigt bra priser i baren (typ 20 kronor/flaskan). Det fina e att nu kan man ju använda uteserveringen om man vill slänga några stekar på grillen. (Rådhuset)

De har även ett finfint ljudsystem och en prodjektor för filmvisning! :yoparty :yoparty :yoparty

Om intresse finns kan en fest fixas där längre fram.

Firefly skrev:
:: OBS :: OBS :: OBS ::

Festen kommer hållas hos Zesse. :banana :tummenupp
Klockan 18:00

Ta med sprit och glada miner! :fyllisar :öl :)

För vägbeskrivning ring mig,Firefly (Daniel) på 0706-98 68 00

[Medlemmar i Road Rage MC: Möte kommer hållas i samband med festen. Det hålls halv sex (17:30) hemma hos Zesse!!! -Ha med kontanter till pizza på hemkörning-]
Ska dom vi har med oss vänta i trappen då medans vi har mötet eller???

1. Firefly
2. Tompalino
3. Lucifer
4. Akora
5. Backdraft
6. Wolfskin + Tjejen
7. Miss_Orchidee - får man komma även om man inte är medlem??
8.

Wolfskin skrev:
Det finns la ett rum någonstans?
Men jag tror nästan vi får skjuta på mötet till klockan 6, annars vet jag inte om jag hinner

Wolfskin skrev:

Ja, det får dom :rolleyes: :7peta

Det är ju inte direkt några statshemligheter vi diskuterar, så det är nog inte hela världen om dom skulle höra något... :hihi

Lucifer skrev:
Vad sgs om att göra en större fest längre fram? Jag är lovad riktigt bra priser i baren (typ 20 kronor/flaskan). Det fina e att nu kan man ju använda uteserveringen om man vill slänga några stekar på grillen. (Rådhuset)

De har även ett finfint ljudsystem och en prodjektor för filmvisning! :yoparty :yoparty :yoparty

Om intresse finns kan en fest fixas där längre fram.
Det låter riiiiiktigt fint!
Jag tycker vi gör detta i mitten av maj... Och så bjuder vi upp WCX eller nåt sånt...

Lucifer skrev:
??? Vad snackar du om?
Vakten förklarade att mc-klubbar inte får ha klubbloggorna på sig inne på krogen. Han förklarade att samma regler gäller för oss som det gjort för Hells Angles och Bengalos när de har varit där. Fast Tomas gick in lite före oss, och om det bara var en som hade tröjan på sig syntes det ju inte att det var en hel klubb där, så han kom in med den på. men inte vi andra. Fast jag vägrade ta av den och skulle precis till att gå ut när en vakt förklarade att det var ok om jag hade min på mig...

Back