Nordgren
Team ägare, fd racerförare
- Gick med
- 12 Mar 2003
- Hoj
- Honda RS125 & 3xHonda TSR250 & Honda CBR900RR
oscar skrev:På vägen hem när jag kör på motorvägen i 110km/h med husbil med släp så bli jag krypomkörd av en annan bil, en polisbil! Tredje gången på kort tid som de har varit snälla mot mig!![]()
Fan att Sverige har blivit som en gammal öststat och man lätt kan muta snuten, Vad vad fixar inte pengar...
Jag tycker ni alla kämpade på bra. Axxexs kom tillbaka med hojen kl 2 på natten men det gjorde inget för jag var ändå vaken eftersom jag jobbade med tv-sändningen och annat Svemo skit. Strax efter halv fyra på natten precis när jag nästan var klar så stod Anders i fönstret igen eftersom bilen inte startade. Men lite startgas och ett laddat batteri hjälpte.
Klart man skulle varit på plats själv, men en annan gång ett annat liv så
Bra jobbat Daniel hoppas det är början på en tradition
aaaaaaaaaaarsch, varför måste apan bara sluta funka sådär med växlarna tisdagsträningen förra veckan så jag missade en säkert apkul dag på gelleråsen. jag tänkte på er iallafall när jag satt inne i garaget och slet mitt hår för att försöka få isär växellådan, och så ringde jag torkel massvis [thank you 250 guru] och fick höra lite rejsljud iallafall. Men men, det blir väl kanske fler heldagar får man väl hoppas.

Eftersom jag kör Perras gamla hoj är väl det lätt??