Sundance Kid
Gasar tills det rasar & sen lite till...
Här har vi våran gjenjmårsa!!!
och här e heNes ketting!

och här e heNes ketting!

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Här är jag.. http://www.peat.org/images/big-gangsta-izzy-two.jpg Puffran snodde jag av UAG ( Uzi attack gang)Laphroaig skrev:Ni ser riktigt coola ut!Synd att inte Kettingarna var med bara.
Här är en av mina homeboys med en liten rakare![]()
KalleNorton skrev:Här är jag.. http://www.peat.org/images/big-gangsta-izzy-two.jpg Puffran snodde jag av UAG ( Uzi attack gang)
Kapten Blåskägg skrev:Jag har jåbbat på sjön i femtån år, har sett betydligt koolare ketting än så. De där duger ju knapt att pejrsa ållat med.....
Schysst lya! Lämpligt ställe att förvara våra kettingar på, och ha som mötesplats.Laphroaig skrev:Shit att du törs baxa hos UAG!![]()
Jag har hittat ett lemplitt tillhåll för Southside Kettingers![]()
http://www.disassociate.com/crackhouse1.jpg


Nej, du har för fulla kläder. för fan vad fula dom är.crall_b skrev:får ja va me i ketting gjänget åkså?
ja har än ketting såm ja kan dännga på tacken mä........kålla på billden
![]()
Markus skrev:Nej, du har för fulla kläder. för fan vad fula dom är.

An3Azz skrev:Om man har slut på ketting, kan man ta ett spett och slå in tacket med då?
Laphroaig skrev:Nejnej! Då är man en spettare och inte Kettare![]()
UrbanTiger skrev:Så pra, vi kan säja vi överens. Du å dina kompisar i Tockholmen få vara met i våran sättning jeng i Söping. Fösta kluppmöte plir i kväll. Ni kan komma sej klokcan fyra seks o ta met priten och sånna fesstkrejjer. E plir para ni o jak så ni få ta me sej prutarna åkxså![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |