Ketting

Här har vi våran gjenjmårsa!!!

westside.jpg


och här e heNes ketting!

1104090320.jpg


:Bugar
 
Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
Jag har jåbbat på sjön i femtån år, har sett betydligt koolare ketting än så. De där duger ju knapt att pejrsa ållat med.....

its nått de sajs åv de båot, its de måschan in di åschan
 
Fakk !!
Tjöpte sådan asCool MotArd i dag fan,men jävlar vad jag lackade när det satt gummi på pinnarna

Jag toklackar på den svennen som satte dit dom...han skall få smaka på FETE-kjettingen.
 
Glöm inte att repa med fotpinnarna :hördu

Själv har jag vidtagit åtgärder och smörjat in mitt biltack med valfett så om nån kommer och ska dunka in det får de det inte lätt :fakta
 
det käns ju dummt att erkänna men jag har inte nog långa fot pinnar för att repa billar med. Fundrerar på¨ att köpa morra knivar och svettsa fast längst utt!!1
 
Årets tråd :D ska fan förlänga fotpinnarna på gixxern i helgen :yoparty
 
Om man har slut på ketting, kan man ta ett spett och slå in tacket med då?
 
får ja va me i ketting gjänget åkså?
ja har än ketting såm ja kan dännga på tacken mä........kålla på billden

kedja.jpg
 
crall_b skrev:
får ja va me i ketting gjänget åkså?
ja har än ketting såm ja kan dännga på tacken mä........kålla på billden

kedja.jpg
Nej, du har för fulla kläder. för fan vad fula dom är.
 
UT...Te kåår inte me Söping...Måste hålla sejj runt Tokkholm om ska kunna vara pra slåssare på katan å sånna krejjer vettu, klappa säften å såna piltacket okkså.
Och sen måste ha lite Elvisfrilla fösst och sen lite slatt som ska sunga sejj i om kår till tisk-sockipåset http://www.kikman.de/Pix/Elvis-a6_small.jpg
Annas mycke pra kod met eken avtelning för oss Suomalaisia men jak är ju retan me i Southside Kettingers :va
Ring mejj hemma på jaktslott på Alpy så vi ska prata lite om saken :tummenupp
 
UrbanTiger skrev:
Så pra, vi kan säja vi överens. Du å dina kompisar i Tockholmen få vara met i våran sättning jeng i Söping. Fösta kluppmöte plir i kväll. Ni kan komma sej klokcan fyra seks o ta met priten och sånna fesstkrejjer. E plir para ni o jak så ni få ta me sej prutarna åkxså :banana

Nå såå men jag vet inte hur ska Southside reakera om ja ska vara sejj i tinn settingklupi liksom :va
Spriten ja ha fiksat och sen vi kan röka lite praj å såå...
Ska te tär prytarna tuppelmakkas å såna pra kod?
Ha tu fin Ketting till salu för tå ja kan ringa sejj inatt vetu!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top