Kemora V21 (2011)

Norra Europas bästa bana, bästa depå, bästa service och roligaste arrangemanget. Köra hoj, bo i stugby, snacka skit och ljuga i bastun och så upprepas detta i fyra dagar, kan det bli bättre?:)

Norra Europas enda bana som inte har några bullerkrav heller...:tummenupp

Där skulle jag nog personligen säga mo i rana :)

Men Kemora är en riktigt grym å kul bana, samt att tommen körningen med hela upplägget är bland de roligaste körningarna man kan vara på :tummenupp

Mo i Rana, om man gillar att köra bärplansbåt...:)

Men jag håller med om Tommens arrangemang:) Men du har ju svikit oss genom att flytta så du kanske inte kommer med? Jag vill ju se dig och Steny på banan som i fjol...:) Vi har ju en officiell fotograf med i år också så det kan ju bli läckra bilder:tummenupp

Mo i Rana, om man gillar att köra bärplansbåt...:)

Men jag håller med om Tommens arrangemang:) Men du har ju svikit oss genom att flytta så du kanske inte kommer med? Jag vill ju se dig och Steny på banan som i fjol...:) Vi har ju en officiell fotograf med i år också så det kan ju bli läckra bilder:tummenupp

Det är race helgen innan så jag kan inte boka in mig ännu då jag inte vet om det finns tid över :) Men jag hoppas att jag hinner ta mig en tur till er.

Det är race helgen innan så jag kan inte boka in mig ännu då jag inte vet om det finns tid över :) Men jag hoppas att jag hinner ta mig en tur till er.

Du är välkommen som vanligt:tummenupp Det lät som att fotografen som skulle med kommer att ha blixtar och sånt så det kan ju bli riktigt coola bilder, jag tänkte närmast på din sponsorförsäljning:)

Du är välkommen som vanligt:tummenupp Det lät som att fotografen som skulle med kommer att ha blixtar och sånt så det kan ju bli riktigt coola bilder, jag tänkte närmast på din sponsorförsäljning:)

Det låter bra. Ja det här med sponsorer var fasen inte lätt. krävs nog bra bilder för att lyckas lirka lös pengar:D

Det låter bra. Ja det här med sponsorer var fasen inte lätt. krävs nog bra bilder för att lyckas lirka lös pengar:D

Ja, det är inte så många som förstår vilket jobb det är. Du skall inte bara träna fys, köra hoj, meka, byta däck, repa hojar, ligga på sjukhus, du skall dessutom lägga ner 100% tid på att sälja dig...:)

Om man får komma med önskemål till nästa år, så vore det guld om körningen inte låg ihop med AP's körning på Gotland.

Norra Europas bästa bana, bästa depå, bästa service och roligaste arrangemanget. Köra hoj, bo i stugby, snacka skit och ljuga i bastun och så upprepas detta i fyra dagar, kan det bli bättre?:)

Norra Europas enda bana som inte har några bullerkrav heller...:tummenupp

Ja vi vill ha fler roliga vänner med oss.. kom igen nu.. PM:a om ni har frågor! Vi brukar vara ett roligt gäng från Skövde i Söder till Kiruna i Norr som snackar lever och kör mc i 4 dagar i den finska urskogen. Härlig körning på en underbar bana på dagarna och underbara kvällar med grillning nån pilsner och bastu. Jag lovar att det blir årets bästa 4-dagar för dig.
Kolla in bilder från förra året här Bilder från Kemora 2010

Haka på vettja...

Vi har sedan många år alltid haft v21 för körning på Kemora och hoppas kunna fortsätta med den veckan.

Ja vi vill ha fler roliga vänner med oss.. kom igen nu.. PM:a om ni har frågor!

Den potentiella kundgruppen skulle nog vara bra mycket större om det inte krockade med AP's Gotland körningar. Jag vet att vi iaf. är tre pers som garanterat skulle följa med, om det inte vore för AP/GR..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT