Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Norra Europas bästa bana,
Norra Europas enda bana som inte har några bullerkrav heller...![]()
Där skulle jag nog personligen säga mo i rana
Men Kemora är en riktigt grym å kul bana, samt att tommen körningen med hela upplägget är bland de roligaste körningarna man kan vara på![]()
Mo i Rana, om man gillar att köra bärplansbåt...
Men jag håller med om Tommens arrangemangMen du har ju svikit oss genom att flytta så du kanske inte kommer med? Jag vill ju se dig och Steny på banan som i fjol...
Vi har ju en officiell fotograf med i år också så det kan ju bli läckra bilder
![]()
Det är race helgen innan så jag kan inte boka in mig ännu då jag inte vet om det finns tid överMen jag hoppas att jag hinner ta mig en tur till er.
Du är välkommen som vanligtDet lät som att fotografen som skulle med kommer att ha blixtar och sånt så det kan ju bli riktigt coola bilder, jag tänkte närmast på din sponsorförsäljning
![]()
Det låter bra. Ja det här med sponsorer var fasen inte lätt. krävs nog bra bilder för att lyckas lirka lös pengar![]()
Om man får komma med önskemål till nästa år, så vore det guld om körningen inte låg ihop med AP's körning på Gotland.
Norra Europas bästa bana, bästa depå, bästa service och roligaste arrangemanget. Köra hoj, bo i stugby, snacka skit och ljuga i bastun och så upprepas detta i fyra dagar, kan det bli bättre?
Norra Europas enda bana som inte har några bullerkrav heller...![]()
Vi har sedan många år alltid haft v21 för körning på Kemora och hoppas kunna fortsätta med den veckan.
Ja vi vill ha fler roliga vänner med oss.. kom igen nu.. PM:a om ni har frågor!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |