Kemora 2015

Tack Tommen och alla andra som gjorde även denna Tommen Tour till succe'! Extra roligt var väl att alla är hela trots att några hojar behöver lite kärlek och pyssel. /Syster-Tysk

Instämmer i tackkören! Vad roligt att få vara med i år! Bilder kommer när jag har haft tid att sortera upp de som blev något att ha :hej

/Roger

Last edited:
Tack alla som var på plats och såg till att arrangemanget blev så bra även detta år!

Hej hopp vad kul att se bilder och filmer från körningarna, mer sådant :tummenupp

Här kommer ett gäng bilder från mig! Jag har nog några fler också men tyvärr inte alla, i synnerhet inte från lugn grupp där jag rullade runt själv.

Massiv hyperlänk till bilderna...

Mvh

Roger

Last edited:
Du prøvde å henge på Valtonen :)))))

Må få meg kamera... husker ingenting fra mine kjøringer..
Sitter å ser på GPS dataene og rent bortifra at jeg kjørte en 1,13,35 runde så hadde jeg hatt en 1,12 uten trafikk.... trur æ... for det ser ut som om jeg kommer i trafikk for jeg taper plutselig 1/2 sekund i en seksjon uten at jeg husker at jeg bommet på noen spor ( men husker godt at jeg traff trafikk på siste raske passet... )... jaja neste år... da jevlor :)

När kan vi lägga bokningar för nästa år:)?
Tommen ska du inte börja anordna 1 till körning per sommar:)? hade suttit bra med 1 augusti också:)

Skulle veldig gjerne ha vært med dere på Botniaring men da er jeg på Korsika og kjører på "Den åpne gravs vei".......

Hur gick det för honom som krachade med R1m'en egentligen?

Olov var ju på plats dagen efter, han verkade ju va rätt blåslagen men det gick nog bättre för han än med hojen.

Han kör ju i helgen på Gelleråsen med en lagad R1M. ;-)

Back