Kemora 2015

Besviken på dig, Per, varför inte en RC390? :7peta :hej

Nu börjar det bli för lugnt i tråden..

KONTAKTANNONS:
HALLÅ alla i Söder som tänkt åka upp, jag funderar på att lämna det vackra underbara Skåne på Lördag 16Maj för vidare transport via Stockholm och båt till Åbo på Lördakväll, man är i Åbo ca 07.30 och anländer lagomt till Banan på Sönd EM för lite grilla, Bastu och samkväm :fyllisar

Hem samma väg med färja från Åbo på Fredag-kväll - I Sthlm Lördag-morgon

Har plats för 1-2 hojjar (personer) till på mitt släp. Hör av er om någon är intresserad att samåka.
( Jag är fd Kirunabo och "gammal" Kemora-räv, inte helt ofarlig men ganska snäll :hej )

Vi är ett gäng som tänkte åka från stockholm på lördag också men vi tänkte prova att åka via Helsingfors i år!

Är nån mil längre men ska vara bättre väg samt att färjan inte är framme lika gristidigt på morgonen!

Du kan PM:a mig!

Om någon får förhinder så köper jag eran plats direkt bara ringa:)
072-5227420

Nog vare dödens död här i tråden! är de ingen som är taggad för lite körning? :)
Vilka har hunnit vara på premiär turen redan?

I år har jeg ordentlig slått på stortromma og modifisert RælKawaen til riktig snabbe tidor. Jeg har laget nytt feste til styredemperen som sparte 100g :)

NU jævlor...

( Sattans dårlig svorsk..... )

En annan kör ju HRC numera.....
I år har jeg ordentlig slått på stortromma og modifisert RælKawaen til riktig snabbe tidor. Jeg har laget nytt feste til styredemperen som sparte 100g :)

NU jævlor...

( Sattans dårlig svorsk..... )

Hej Guiness

Vi är 3 st FD Pitebor som ska till Kemora. Du har inte möjlighet att ta en av våra hojar på ditt släp?
Vi bor i Norrviken Sollentuna. Vi funderade på ta Helsinforsfärjan detta år. Har du bokat färja?
Vi kan väl höras/Marcus H

Om någon vill sälja en plats till Kemora v21 så köper jag den mer än gärna.
Jonas 070-699 50 34

Har du någon kölista för oss som var för långsamma för anmälan? Eller får man fiska själv efter någon som vill sälja sitt deltagande?
Mvh Jonas i Luleå

Nu är snart hojjen redo, väntar bara på några nya fjädrar sen blir det en lack!:)

Hejsan! Jag tänkte slå på stort i år och köpa däck. tips på gatdäck som funkar bra på bana tas tacksamt emot.

Sedan undrar jag om någon från piteåtrakten är intresserad av samåkning till kemora ?

/Emil

Last edited:
Alle gatedekk fungerer... Man kan bare ikke kjøre så fort med noen :)

Har du vært på Kemora før ?
Hvor fort kjører du ?

Hvis dette er første gang kan du kjøre med hvasomhelst første dagen. Hvis det begynner å gå fort så er det sikert noen med brukte dekk du kan få kjøpe billig...

Back