Kemora 2013 V21

Någon som har ett extra bromshandtag som passar en -01 r1a? Råkade slå av mitt när jag spände fast hojjen i bussen :) Sen hade jag ett extra, fast det var också trasigt!:huvet

Hej, jag har handtag till aprilian i reserv som kanske passar... Men vågar inte lova något.

Någon som har ett extra bromshandtag som passar en -01 r1a? Råkade slå av mitt när jag spände fast hojjen i bussen :) Sen hade jag ett extra, fast det var också trasigt!:huvet

Jag tar med ett extra bromshandtag du får låna tills jag själv behöver det :crash

Har trots ett knökfullt jobbschema lyckats få i hop lite ledig tid så jag kommer till Kemora banan på tisdag för att plåta er som är intresserade av att få lite bilder på era bedrifter på banan... :)

Då jag har så otroligt mkt att göra på mitt vanliga jobb så har jag valt att köra på följande upplägg, jag kommer att plåta MAX 10 pers under tisdagen & detta för att kunna garantera dessa riktigt bra bilder från lite olika kurvor & kameravinklar.

Så om ni är intresserad av att bli plåtade så kan ni skicka ett PM så tar vi detaljerna för upplägget mer ingående där...

// Sladdfantomen

Tack allihopa för fantastiska dagar vid den finska utposten :) Nu tänker jag ta tillbaka lite förlorad nattsömn och börja sortera intrycken...

Instämmer med Rolle ovan, tack så mycket för dessa trevliga dagar! Trevliga bekantskaper och mycket skoj!
:-)

Tack Tommen och alla andra för några riktigt bra dagar! Nästa år är redan markerat i kalendern.:tummenupp
/Micke Forssell
Skellefteå

Jag instämmer med lovsångskören :Bugar
Fantastiskt bra ordnat arrangemang Tommen :tummenupp

Tommen du är KUNG som bandags arrangör lätt bästa bankörningen på hela årret :tummenupp:tummenupp blir nog till att boka in nästa år igen:yoparty:yoparty:yoparty

Ni som filmade när jag och roffe knäskrapade kan ju skicka pm eller mail när ni lagt upp filmen på tuben hade gärna velat ha filmen i orginal format också:)

Otroligt rolig körning, tackar för arrangemanget. Toppenjobb av Tommen! :tummenupp

bokar lätt in nästa år!

Tack för 4 härliga dagar på Kemorabanan. Ingen nämnd, ingen glömd.

Bifogat

• Kemora 2013 014.jpg
    Kemora 2013 014.jpg
    244.5 KB · Visningar: 135
Kanon, I min kalender är Tommen Tours Kemora-2014 redan bokad :-)
Nästa år kanske jag får upp farten så att det börjar fladdra i håret...

Tack som sjutton. Var grymt roligt. Så kul att lära känna och träffa så många människor som har samma intresse som en själv.
Självklart kommer vi nästa år med. Lika säkert är det att vi även då tar med oss metangas till våra kära norrmän :)

/Göran

Tack Tommen och alla trevliga, sköna människor!

Helt klart den bästa körning jag varit på. Längtar till nästa år!

Ses då! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Är det någon som har en bild på Tomas brinnande R1a? Jag behöver en ny bakgrundsbild......

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back