Kemora 2010 V21 24/5 -- 27/5

Den inställningen gillar vi ju:)
Krascher och benbrott är en del av utvecklingen till snabba tider:D

Är det inte minst ett "Det här kommer aldrig gå" per varv så blir man inge snabbare.. hehe

Snarare då... "-JÄVLARS.... JÄVLARS...HELEVETE....NÄÄÄ.... JAAAA....JÄVLARS...........

.............

.......Ja, det gick...."

Kan iofs vara taget från Roffes sovrum...?

Njae, någon vänlig själ upplyste mig om hur mycket längre läketid jag tydligen har som 40+ gentemot Er unga, förtappade själar. Så jag väljer att ta "den lite långsammare vägen" till zen:) Men visst - att svälja ner hjärtat några ggr per varv, det känner vi igen och lär väl bara vara karaktärsdanande

Är det inte minst ett "Det här kommer aldrig gå" per varv så blir man inge snabbare.. hehe

Så lång tid kan man väl inte hålla på. Då blir man ju svettig och förbränner någon surt förvärvad kalori? :)
Kan iofs vara taget från Roffes sovrum...?

jaja, nog är det så, det är ju lite underhållande att vara åkrädd med sig själv och tänka" vad håller tokfan på med"

Aja ska försöka skrota hojen i nån annan kurva än karusellen denna gång i allafall, en gång räcker mer än väl där :huvet

jaja, nog är det så, det är ju lite underhållande att vara åkrädd med sig själv och tänka" vad håller tokfan på med"

Aja ska försöka skrota hojen i nån annan kurva än karusellen denna gång i allafall, en gång räcker mer än väl där :huvet

eftersom jag aldrig varit på kemora så satsar jag på att skrota minst en gång i varje böj :yoparty sen dag två när hojen är skrot så ska jag bara gå i depån och dricka öl och skruva fel på sunkans fjädring :D

eftersom jag aldrig varit på kemora så satsar jag på att skrota minst en gång i varje böj :yoparty sen dag två när hojen är skrot så ska jag bara gå i depån och dricka öl och skruva fel på sunkans fjädring :D

Hahaha.. Min fjädring ska du ge fan i:D
Däremot tillhör jag dom som ska hålla mig på hjulen, och det beror enbart på att jag har lackat mina racekåpor så snyyygt och vill inte göra om de...

Däremot tillhör jag dom som ska hålla mig på hjulen, och det beror enbart på att jag har lackat mina racekåpor så snyyygt och vill inte göra om de...

Föreställ dig att du har en kille bakom dig med lite mindre seriös lack och större bollar i påsen som dessutom vill förbi. Du ska inte vara för säker på att vi inte ses i sandfållan nån gång mellan passen.

Ja nog blir det att försöka hålla sig på hjulen allt. Kommer ju att ha slängt ofantligt mycket pengar på hojen innan Maj månad är här. Hade fått en fin modern maskin för pengarna. 14500kr inköp + 20000kr and counting i delar... :död

Vore ju en tragedi att klota på jungfrufärden (på bana). :näsblod

Haha... Mmm. Det där funkar ju säkert. :D Jag provade ifjol :gnissla

Föreställ dig att du har en kille bakom dig med lite mindre seriös lack och större bollar i påsen som dessutom vill förbi. Du ska inte vara för säker på att vi inte ses i sandfållan nån gång mellan passen.

större Bollar kan du säkert ha, Bara du inte blir besvärad av dom i skinnstället så du vinglar ut oss i sanden därför:D

Om du börjar närma dig för mycket så tar jag till töreknepet som jag alltid använt i min andra motorsport... Sluta ögonen halvt, Kramphålla i styret å sen ge fullt å prova om det funkar..

Haha... Mmm. Det där funkar ju säkert. :D Jag provade ifjol :gnissla

Hahaha, just ja. det gick ju så för dig:) Är den upplackad nu då?

Last edited:
Nix, ska bara svetsa ihop kåpstagen. Tror inte jag ska köra med dom najade en säsong till hehe. Orkar inte lacka upp dom igen, det funkar som dom är nu samt att dom har inte samma dragningskraft till sandfållan när dom är lite keso. Allt som är helt vill ju inget annat än krascha.

Allt som är ser lite slitet ut + plus lite silvertejp här och var kanske nån rulle ståltråd också, det är racing, eller hmm........

Det som ser ut så har ju i allafall en historia att berätta :D:yoparty

Snarare då... "-JÄVLARS.... JÄVLARS...HELEVETE....NÄÄÄ.... JAAAA....JÄVLARS...........

.............

.......Ja, det gick...."

hm, några såna varv hade man ju ifjol faktiskt. tror det blev att testa nästan alla sandfållor iaf. men det är kul att köra offroad också. :tummenupp

mja, tror att cafekurvan å törekurvan fortfarande är osulder för mig på kemora iaf. resten är besudlade, :tuttar

Det är rätt, gå ut och ge järnet och i de fall det inte går så backar man en liiiiiten aning och testar igen, till slut går det bra HELA varvet. Sen tar du nästa bana och gör samma sak. Till slut så kör du ifrån Rossi:tummenupp

Det är rätt, gå ut och ge järnet och i de fall det inte går så backar man en liiiiiten aning och testar igen, till slut går det bra HELA varvet. Sen tar du nästa bana och gör samma sak. Till slut så kör du ifrån Rossi:tummenupp

ska börja med att köra ifrån ingon och sunk. rossi får vackert vänta till närmare hösten! :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman