KEMORA 20-23/7 2009, SMC Kursen med stort K

För er som inte har fått tag på en plats ännu:gnissla

Ställ er i reservkön för att jag tycker mig se några namn där som inte skall stå där! (Dom skall jobba, inte delta):pannkyss

Sen finns det alltid folk som måste hoppa av pga olika anledningar tyvärr!

Vi ses på banan Per

Apa! Redan fullbokat, på några få dagar dessutom:mad:
Ja ja, har ställt mig på reservlistan iaf!
Om någon som har plats ångrar sig, hör av er:tummenupp

Last edited:
Jag skriver till dig för vi är luleå. Min dröm är att pumpa bana. Kan jag fortfarande signa upp?

Du måste anmäla dig på www.svmc.se. Då hamnar du på reservlistan, och med 80 platser så kommer folk att droppa av. Om du inte kan hänga på till Kemora så kommer vi att köra kurser på Fällforsbasen utanför Skellefteå i sommar. Plus att vi kör på Mittsverigebanan i Augusti:tummenupp

Någon från luleå/piteå som vill fixa en samkörning när det väl bär av?

Har släp men igen bil, eller har bil men den är liten :p
men vi kan ju samla ihop oss och fixa en sammkörning.

Last edited:
Men vafan, har ingen en transit/transportbil med drag, så kan ajg haka på släp och dra..har ju BE :P

Har i a f en XC70 med traktormotor som kan dra en del. Och folkabuss, möjligtvis även pickup kan ordnas till rimlig hyrespeng under semestern. Vi får väl göra som ifjol och öppna en tråd i Norrlandsforumet när snön börjar tina bort och skriva in deltagare/tillgång till fordon/släp och kk.

Men vafan, har ingen en transit/transportbil med drag, så kan ajg haka på släp och dra..har ju BE :P

Men vad tusan - när Du äntligen slipper helrenovera Hyndan en gång var 15:e minut, ger Du Dig på den stackars Transiten då?:mad: Å andra sidan kanske reparationen betalar sig inom 100 mil med tanke på bränsletörsten mot slutet av säsongen:D . Beggad dieselsnurra från Storsund kanske? Med tanke på de senaste siffrorna för bilförsäljningen borde ju deras verksamhet få ett ordentligt uppsving när alla gamla lik ska hållas igång?

...Transitens motor är i en miljon delar i garaget... måste bara skruva ihop den först.. :näsblod

Har i a f en XC70 med traktormotor som kan dra en del. Och folkabuss, möjligtvis även pickup kan ordnas till rimlig hyrespeng under semestern. Vi får väl göra som ifjol och öppna en tråd i Norrlandsforumet när snön börjar tina bort och skriva in deltagare/tillgång till fordon/släp och kk.

Det låtar som en bra ide!

Nu står jag oxå på reservlistan om 25 hoppar av så blire Kemora woohoo! och då skulle det vara najs om jag kan få plats på någons fina släp och i någons fina bil :)

Tänkte börja köra igen efter ett par års uppehåll, så nu är jag anmäld till reservlistan iaf.

Någon from Sthlms trakten som är sugen på att dela på bil+släp?
Åker gärna med från Uppsala om jag nu får någon plats!

/Stefan

Typiskt!

Snacka om alla tings maximala jävlighet! (ursäkta svordomen)
Under hösten har jag bevakat anmälnings sidan dagligen och med viss frustration väntat på att kemora ska dyka upp, vad händer? Jo jag och tjejen åker till Gran canaria för att få lite sol och värme mitt i den kalla och mörka vintern och när jag kommer hem så upptäcker jag till min fasa att kursanmälan ligger ute och det är fullbokat!
Nu är jag anmäld som reserv nr33...:mad:
Det är nästan lite komiskt att anmälan kom ut samma dag som vi flög söderut, verkar nästan som det var meningen..

Snacka om alla tings maximala jävlighet! (ursäkta svordomen)
Under hösten har jag bevakat anmälnings sidan dagligen och med viss frustration väntat på att kemora ska dyka upp, vad händer? Jo jag och tjejen åker till Gran canaria för att få lite sol och värme mitt i den kalla och mörka vintern och när jag kommer hem så upptäcker jag till min fasa att kursanmälan ligger ute och det är fullbokat!
Nu är jag anmäld som reserv nr33...:mad:
Det är nästan lite komiskt att anmälan kom ut samma dag som vi flög söderut, verkar nästan som det var meningen..

Jag hade en spion på flyplatsen, han rapporterade att du for så då ringde jag kansliet så kursen kom ut. Du anar inte vad vi gör för att slippa vissa deltagare...:tungan :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman