KEMORA 20-23/7 2009, SMC Kursen med stort K

Oj oj oj, jag kan knappt bärga mig- bara några få dagar kvar :banana!

Vilket party det kan bli på båten på lördag kväll, tjo hoo :yoparty!

Nu hoppas jag bara att jag får till mina "hälstödsplattor" lite bättre i veckan, som inte var helt optimala på Sviestad i fredags, så blir jag snabb som fan sen :rolleyes:.

Vädret ser ju inte så roligt ut, men som sagt. Väderprognoserna lär ändra sig ett par gånger innan vi kommer dit.

Hoppas på det bästa

Oj oj oj, jag kan knappt bärga mig- bara några få dagar kvar :banana!

Vilket party det kan bli på båten på lördag kväll, tjo hoo :yoparty!

Nu hoppas jag bara att jag får till mina "hälstödsplattor" lite bättre i veckan, som inte var helt optimala på Sviestad i fredags, så blir jag snabb som fan sen :rolleyes:.

Du och Eva får väl parta på båten :banana

Känns som om jag får köra bilen :näsblod

Till det sämre tycker jag, dags att börja be till vädergudarna.

:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar

Verkar ju som om det funkar..det ser redan bättre ut:tummenupp

Här skall inte has några regndäck..det är bara nyttigt att få öva gaskontroll i regn med dom däck jag har.. :brinnerup Finns inga pengar att köpa fler set för heller, jag får väl vara försiktig istället.
Men skämt å sido ser det faktiskt bättre ut nu, utom måndagen då kanske...

Jag ber för fullt också!! :Bugar :Bugar :Bugar
Vore ju eländigt om min första bankörning blir i regn, har ju hoppats på göra ett första knäskrap. :huvet
Hur som helst ska det bli hur kul som helst, ser riktigt fram emot det

eh, ska man ta med lakan även om man bor på "hotellet"? :va

packlista snart färdigcheckad :tummenupp

Finskt 4-stjärnigt = ta med egna lakan :D

Hm, man kanske skulle börja packa...

Va och provade regnställ igår eftersom prognosen säger 22 mm på måndag men hur jobbigt va inte det...

/spiff

Hej!'
Om alla tar med sig regnställ, paraply, varma underställ och gummistövlar samt "glömmer" solglasögon, badbyxor och solskyddskräm mm så kommer det att bli varmt och soligt!

Finskt 4-stjärnigt = ta med egna lakan :D

Hm, man kanske skulle börja packa...

Va och provade regnställ igår eftersom prognosen säger 22 mm på måndag men hur jobbigt va inte det...

/spiff

Fast prognosen blir ju bara bättre & bättre. Norrmännen trodde på hellregn och ~10grader alla dagar när ja la in länken, nu blir det ju iaf 2 med sol & torrt :D

Jag var på Lelles igår och skulle köpa ett sånt där fräsigt MotoGP regnställ, men jag var för lång/fet/oduglig för att dom skulle ha något som passa. Dock hade dom helt vanliga regnställ på rea, 198:- och det är sånt där fiffigt som man knäpper ihop hela byxorna på utsidan av benet. Värt att kolla in för er som bor nära :tummenupp

Fast prognosen blir ju bara bättre & bättre. Norrmännen trodde på hellregn och ~10grader alla dagar när ja la in länken, nu blir det ju iaf 2 med sol & torrt :D

Jag var på Lelles igår och skulle köpa ett sånt där fräsigt MotoGP regnställ, men jag var för lång/fet/oduglig för att dom skulle ha något som passa. Dock hade dom helt vanliga regnställ på rea, 198:- och det är sånt där fiffigt som man knäpper ihop hela byxorna på utsidan av benet. Värt att kolla in för er som bor nära :tummenupp

helt sant, nu är det bara måndagen som ser riktigt use ut.
Jag tar med ett par gamla skogsbrallor som passar utanpå skinnstället så ska jag nog klara mig.. Det hade varit bra att åka förbi Lelles och fylla på förrådet av handskar men men, det får bli någon annan gång =)

Packlistan har börjat betas av. men den viktigaste frågan återstå, hur fan är bt 003 racing på blött underlag?

Internet?

Någon som vet om man får tillgång till internet på hotellet? Hade ju varit kul att kunna hålla stackarna som fått stanna hemma uppdaterade med bilder och video.

Någon som vet om man får tillgång till internet på hotellet?

Finns trådlöst wlan i resturangen vid banan, så tag med dig en pc så kan du surfa hela dagarna medas vi kör :D

Finns även en bärbar som man kan använda, med det är 80-90 pers till som kanske vill låna den en stund...

/Stefan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...