Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:Jag är stum, fräck som tusan!
/Joakim
Inte lönt juh, du dyker juh i bollhavet hela tiden.oscar skrev:Ja tänk om min också kunde bli så fräck!![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Inte lönt juh, du dyker juh i bollhavet hela tiden.
oscar skrev:I tisdags upptäckte jag att vi till racet hade slängt på det framdäcket som följde med hojen, och det var från 2003 och med 60-profil!
Lär ju knappast vara därför jag klotade, men jag vill gärna tro det...![]()
*Fniss*Teddy skrev:Pålle Phade Phuvudet Punder Parmen.![]()
oFFkeFF skrev:Förra förklaringen var ju att du åke så fort så du fick bromsa omkull dig för att inte köra på palle![]()
Teddy skrev:Pålle Phade Phuvudet Punder Parmen.![]()
Bromsa för att inte köra in i Palle ursäkten låter häftigareoscar skrev:Nej det var nog snarare mitt fel eftersom det var jag som kastade in däcken i släpet. Eftersom Pålle trodde att vi enbart hade 950 70-profil med oss så fanns det ingen anledning för honom att kolla!
1. Jag behöver nya speedblocks till set två. Skicka, bitte.Mattias skrev:Grymt schysst, asså. Very factory.
Vilka lyxproblem du har. Bakdäcket jag körde på i tisdags är tillverkat vecka 12 2002.oscar skrev:En gång har jag gjort det i år! Egentligen är det en dålig förklaring, MEN både jag och Pålle hade huvudet under armen när vi packade våra däck och monterade dem. I tisdags upptäckte jag att vi till racet hade slängt på det framdäcket som följde med hojen, och det var från 2003 och med 60-profil!
Lär ju knappast vara därför jag klotade, men jag vill gärna tro det...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |