GSXR1100R
The older i get the faster i was
Det funkar nog i ditt tempoNyteknik skrev:Vilka lyxproblem du har. Bakdäcket jag körde på i tisdags är tillverkat vecka 12 2002.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det funkar nog i ditt tempoNyteknik skrev:Vilka lyxproblem du har. Bakdäcket jag körde på i tisdags är tillverkat vecka 12 2002.
Nyteknik skrev:Vilka lyxproblem du har. Bakdäcket jag körde på i tisdags är tillverkat vecka 12 2002.
Vad i h-e...GSXR1100R skrev:Det funkar nog i ditt tempo![]()
Finns inte så mycket att tillägga. Du behöver lite dekaler för att sätta pricken över i.Goodstuff skrev:Den här tråden ska handla om min in ahoj. Inte era däck.![]()
Gärna. Ta med det till Falkenberg så ska jag köra racet med det däcket.oscar skrev:Du kan få köpa framdäcket billigt. Har bara gått knappt ett varv...![]()
Inte riktigt. Jag är på turné så jag kan inte skruva. Ta med en stor dekal till Åsen den 15/6 så ska vi smycka den ytterligare.Torkel skrev:Är den klar nu?
Goodstuff skrev:Du menar alla rinningar, apelsinskal och annat otyg som inte syns på bild. jag kommer kräva ett säkerhetsavstånd på minst fem meter runt min hoj.![]()
Senast fick jag rulla den betydligt mer än fem meter för att den skulle starta.abstruse skrev:Fem meter är väl ungefär så långt du kan rulla den innan det är dags att ställa in ventiler och allt vad fan ni nu gör till sent in på nätterna i depån i moppeligan? [obligatoriskt häcklings-mode av]
Vilket/vilka band är du på turné med nu?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |