Kejsaren av Rom!

flugan skrev:
Mja, Max fick det betydligt lättare att knipa sin seger när att Übernau och Rossi var borta ur leken. Så med en sådan seger förstår jag inte varför Biaggi skulle vara eller bli farlig (som du skriver).

Nu vann ju Biaggi eftersom han under hela racet var den snabbaste föraren, Barros gav för mycket handikapp för att kunna hota när han väl kom ifatt, och inte för att de andra var svagare/kraschade. Biaggi är en seriös utmanare till titeln i år, helt klart.

flugan skrev:
Mja, Max fick det betydligt lättare att knipa sin seger när att Übernau och Rossi var borta ur leken. Så med en sådan seger förstår jag inte varför Biaggi skulle vara eller bli farlig (som du skriver).

Rossi var väl iofs med i leken, men med däck som inte pallade med tempot hela vägen, eller en hoj som åt däcken för fort.
Gibernau satte visserligen snabba varvtider innan han stod på huvudet, men både Biaggi och Barros körde snabbare varv på racet än Sete.
Med en sådan seger??? Biaggi fick slåss stenhårt för den, och han gick med äran vinnande ur den fighten, barros är en solklar kandidat för både en och flera vinster i år.

flugan skrev:

Jepp, man brukar få lättare att knipa sina segrar när man kör ifrån motståndarna. Eftersom Biaggi har 138 poäng efter 8 race och Rossi 139, Sete 126, så undrar jag också hur jag kunde komma med ett sådant påstående som att Biaggi är en farlig titelutmanare, vilka grodor det slinker ur mig.

Edit: När Max skyller på att däcken tog slut är han världens jävla diviga gnällröv, näre Rossi gör samma sak är han den värdiga vinnaren och hjälte....

flugan skrev:
Tittade vi på samma race? Jag såg racet precis o förstår inte var du får din luft ifrån...
Max vinner välförtjänt o kör bäst racet igenom, den enda som kunde hota honom var Barros. Max har varit farlig hela säsongen men inte riktigt nåt ända fram. Varför Max skulle bli farlig? Titta i poängtabellen istället. Max ligger en poäng efter Rossi o 12 före Sete. Det säger väl sig självt. :kocko

Chris Ash skrev:
Jepp, man brukar få lättare att knipa sina segrar när man kör ifrån motståndarna. Eftersom Biaggi har 138 poäng efter 8 race och Rossi 139, Sete 126, så undrar jag också hur jag kunde komma med ett sådant påstående som att Biaggi är en farlig titelutmanare, vilka grodor det slinker ur mig.

Edit: När Max skyller på att däcken tog slut är han världens jävla diviga gnällröv, näre Rossi gör samma sak är han den värdiga vinnaren och hjälte....

Japp, enögdare fans än Rossis hittar man f-n inte...

Nån som borde träna starter är ju Nakano. Han är bedrövlig när det gäller det. 12.a efter första varvet och startade 5:a (om jag inte mins fel).

Ang. Roberts så såg man ju tydligt hur de andra hojarna (Honda och Ducati) hade mer effekt när de körde om på start/mål-rakan. Får hoppas att även Kawasaki eller Suzuki kan komma upp på pallen snart.

Behöver inte bara vara Nakano som är dålig på att starta utan Kawasaki har nog inte lika bra styr på elektroniken som tex Yamaha.
Nakano är annars en grym förare tycker jag, klart underskattad.

Goodstuff skrev:
Behöver inte bara vara Nakano som är dålig på att starta utan Kawasaki har nog inte lika bra styr på elektroniken som tex Yamaha.
Nakano är annars en grym förare tycker jag, klart underskattad.

Kan ju vara som du säger. Han har ju tappat i starten varje rejs iår känns det som. Mycket smart/bra av Kawasaki att signa honom.

Peccus skrev:
...men alltså, vad har du emot Sete? Han kör väl både snyggt, fort och schysst... Både på och utanför banan? Eller är det bara den tiden i månaden för dig? ;)

Varje gång jag ser Gibernaus smaklösa "hedrande" av Kato och allmänt fåniga framtoning ser jag fram emot att se honom flyga ut i gruset. Var duktigt trött på Rossi också tills han relativt nyligen slutade bete sig som en dampdrabbad 14-åring i depån.

Bifogar bild för dig att sätta på sovrumsdörren. :kär

Bifogat

• Gib_2003_059.jpg
    Gib_2003_059.jpg
    25.6 KB · Visningar: 47
Äh, snacka skit. Han är en hyvens kille, Sete!

Me and my mate:

Bifogat

• polarn.jpg
    polarn.jpg
    61.4 KB · Visningar: 63
Nyteknik skrev:
Varje gång jag ser Gibernaus smaklösa "hedrande" av Kato och allmänt fåniga framtoning ser jag fram emot att se honom flyga ut i gruset. Var duktigt trött på Rossi också tills han relativt nyligen slutade bete sig som en dampdrabbad 14-åring i depån.

Du tycker illa om Sete och Xaus..
vad har du emot katalaner??
Är du en bitter Real Madrid-supporter? :hihi

Nyteknik skrev:

Här har vi en riktigt häftig kille dock. Mer gay än så här kan det inte bli. Tur att sponsorerna kräver keps.

Bifogat

• biaggi.jpeg
    biaggi.jpeg
    92.4 KB · Visningar: 38
valmers skrev:
Här har vi en riktigt häftig kille dock. Mer gay än så här kan det inte bli. Tur att sponsorerna kräver keps.

So, what? Rossi ser ut som ett skumtroll men vem bryr sig? Mccoy ser ut som kom o hjälp mig o dö, men ingen gnäller på honom. Max får se ut hur han vill, han är ändå en jävel på att köra.

CorbenDallas skrev:
So, what? Rossi ser ut som ett skumtroll men vem bryr sig? Mccoy ser ut som kom o hjälp mig o dö, men ingen gnäller på honom. Max får se ut hur han vill, han är ändå en jävel på att köra.
Kom inte här och förstör nu, när vi gnäller som bäst.

CorbenDallas skrev:

Nej, man måste vara söt, gullig, ha gas-jeans, aldrig gnälla, lägga lika mycket tid på make-up som Beckham, vara medgörlig, aldrig tappa humöret, ska man vara VM-förare måste man ha dessa kvaliteter, annars är man en gammal föredetting :rolleyes:

oFFkeFF skrev:
Nej, man måste vara söt, gullig, ha gas-jeans, aldrig gnälla, lägga lika mycket tid på make-up som Beckham, vara medgörlig, aldrig tappa humöret, ska man vara VM-förare måste man ha dessa kvaliteter, annars är man en gammal föredetting :rolleyes:
Eller bli gillad av Valmers? Valmers har ett gott öga till lammkött... Amerikanskt sådant.

oFFkeFF skrev:
Så du tycker Nicky är allt detta? :tummenupp

Nyteknik skrev:

Tack för bilden... Rätt intressant inställning till sporten om man sitter och önskar att folk ska köra av? Nåja, jag är väl för ung och oerfaren för att förstå.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT