Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

bikeshops leverantör hade skickat fel.. nytt är på väg hojjen får stå en vecka![]()
tackar för alla tippsenkedjelås är skit.. mitt orginallås till min k50 från 79 flög i bitar och tog med sig många delar av den helt nymonterade 140cc motorn, kanske lite mycket hk för den nästan 30åriga moppekedjan
kedjelåset är nu längre inte något problem då bikeshop skickat ett drivpaket som inte passarhoppas jag får hem ett som passar snabbt det nya däcket måste få känna på asfalt innan snön kommer
snart kommer snön...![]()

blev lite mer än en veckadenna kedjan var helbultad?? hittade inget kedjelås får upp den går väll med vinkelslip men få ihop den igen ?
Måste du öppna kedjan för att få dit den? I så fall måste du givetvis ha ett nytt kedjelås, nitvarianten eller clipsvarianten, valet är ditt.
den är helt ihop hittar ingen öppning.... alternativet är ju att plocka av svingen![]()
Var noga när du monterar låset. Sök på forumet så hittar du lite tipps och trix om hur du skall göra.
Själv har jag nitat lås nu för tiden. Orsaken syns på bilden.
Fy fan... gick det bra med dig?

är det meningen att man ska plocka av svingen ?? följde inte med några anvisningar.
Kedjan som du ska montera träs över svingen in till främre drevet, runt detta och sedan bakåt under svingen till bakdrevet.
Om du har kedjelåset över eller under spelar mindre roll.
Har du inte kikat hur det såg ut innan du demonterade kedjan?![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |