Så har man varit på besiktningen då...
2 st 2
r blev det , det ena på en skitsak, det fanns ingen reflex...det trodde jag i min enfald satt i bakljuset, men det är ju lätt fixat.
MEN.....
Nerslag på "Styrlagret" ....
Det var inte bra och måste bytas, jag kände själv när jag körde till bilprovningen att cykeln liksom vandrade på vägen...lite småäckligt faktiskt, höll i styret så hårt att fingrarna domnade bort.
Nå nu till saken.....Är detta styrlager något som man byter själv ??
är det svårt ?? Måste man ha specialverktyg ??
Vad kostar ett lager ??
För Er som inte har läst om mina vedermödor så gäller det en
Kawasaki GPZ 750 1984 års modell.
Om ni nu inte rekommenderar att man gör detta själv...vad kostar det ungefär att få det fixat på en verkstad ??
Mycket tacksam för snar information, för nu har jag ju bara 1 månad på mig att fixa detta.
Thanx in advance
2 st 2
MEN.....
Nerslag på "Styrlagret" ....
Det var inte bra och måste bytas, jag kände själv när jag körde till bilprovningen att cykeln liksom vandrade på vägen...lite småäckligt faktiskt, höll i styret så hårt att fingrarna domnade bort.
Nå nu till saken.....Är detta styrlager något som man byter själv ??
är det svårt ?? Måste man ha specialverktyg ??
Vad kostar ett lager ??
För Er som inte har läst om mina vedermödor så gäller det en
Kawasaki GPZ 750 1984 års modell.
Om ni nu inte rekommenderar att man gör detta själv...vad kostar det ungefär att få det fixat på en verkstad ??
Mycket tacksam för snar information, för nu har jag ju bara 1 månad på mig att fixa detta.
Thanx in advance
