Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav O skrev:2587882Därför att du inte har någon smak what so ever.
Jepp, det har vi. Det är bara vår blygsamhet och fina uppfostran som hindrar oss att mässa om sakenDr.Bike skrev:Ni som har en Gixxer 750 har ju givetvis vetat att det är den bästa hojen hela tiden!![]()
Bingo skrev:2613544Jepp, det har vi. Det är bara vår blygsamhet och fina uppfostran som hindrar oss att mässa om saken![]()
Återigen bevisar du att jag har rätt.Mavve skrev:2613398Kommer från nån med en TZ250![]()
![]()
Det gäller i princip enbart på små banor, dvs såna vi har i Sverige.Dr.Bike skrev:2591838Jag gillar utvecklingen mot "den perfekta klassen" då 600r i princip har samma varvtider som literhojar på vissa banor,
I ditt fall vet vi ju att du inte törs köra en literhojBingo skrev:2613544Jepp, det har vi. Det är bara vår blygsamhet och fina uppfostran som hindrar oss att mässa om saken![]()
sandstream skrev:I ditt fall vet vi ju att du inte törs köra en literhoj![]()
Jepp, har den kvar.Mavve skrev:2613596Jasså du har den kvar?
och den e e kul att köra juBingo skrev:2613701![]()
Fan, måste du berätta för alla
Jepp, har den kvar.
Ge mig hans adress så åker jag dit och "talar" förstånd me hanR2 skrev:2613715och den e e kul att köra ju![]()
fan bingo, jag vill byta men får inte, brorsan har förbjudit mig..![]()
vill ju ha -06
nä jag bara kollar om nånn nappar gällande en 600.Bingo skrev:2613718Ge mig hans adress så åker jag dit och "talar" förstånd me han![]()
06:an är übersnygg. Men du vill byta dig till en 600!? Berätta![]()
De har nog inte sålt många. Jag har sett en på blocket, ingen irl. Den kom samtidigt som 1000 K5 (05) och hamnade av naturliga skäl helt i skuggan. Läste dock att i år har 750 sålt bättre än 1000 globalt.Mavve skrev:2613830För att avvika lite från ZXåttan, men är det nån i Sverige alls som köpte den nostalgilackerade GSXR750? Den kom ut -04 va?
Den som skulle påminna om den första GSXR750 från 1985nånting.
Den kom 05 (20 års jubileum) och jag har en bekant som köpte den.Mavve skrev:2613830För att avvika lite från ZXåttan, men är det nån i Sverige alls som köpte den nostalgilackerade GSXR750? Den kom ut -04 va? Den som skulle påminna om den första GSXR750 från 1985nånting.
Det har jag också hört och därför skrek handlarna efter en ny 1000.Bingo skrev:Läste dock att i år har 750 sålt bättre än 1000 globalt.
Var den snygg? På bild tycker jag den ser lite tacky ut - vilket även 06:an gör, men som är apsnygg irl.sandstream skrev:2613888Den kom 05 (20 års jubileum) och jag har en bekant som köpte den.
Jepp men javla rolig!Swedie skrev:2555505kan nog bli en dyr historia.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |