Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att låna ut en cdi-box. Har inga signaler till spridare och stift. Har haft hojen på verkstad, dom misstänkte att cdi-boxen har kortslutits (skavda kablar mot gods) av ett eftermarknadslarm som sitter på hojen. Men eftersom dom inte är Kawasakihandlare hade dom inget instrument att mäta cdi-boxen...
Testa gjensidige....jag har en -03 och betalar 5 lappar för en halvförs. med avställning.Kolla med Trgg Hansa
Strul, strul och åter strul...
Har en importerad zx12:a från England som jag ska reg.bes. Köpte den i höstas och ungefär samtidigt bestälde jag ett framlyse på ebay.de för högertrafik. Så långt allt väl, men idag när jag skulle montera det nya lyset så såg jag att de var identiskt (samma nr på alla delar) med det som satt på från början.
Läste i en annan tråd, som jag nu inte kan hitta, att det sitter pilar på själva lampglaset och på mina pekar dom åt vänster, verkar inte bra...
Skulle någon vilja vara så vänlig att kolla dessa pilar på sin hoj.
Strul, strul och åter strul...
Har en importerad zx12:a från England som jag ska reg.bes. Köpte den i höstas och ungefär samtidigt bestälde jag ett framlyse på ebay.de för högertrafik. Så långt allt väl, men idag när jag skulle montera det nya lyset så såg jag att de var identiskt (samma nr på alla delar) med det som satt på från början.
Läste i en annan tråd, som jag nu inte kan hitta, att det sitter pilar på själva lampglaset och på mina pekar dom åt vänster, verkar inte bra...
Skulle någon vilja vara så vänlig att kolla dessa pilar på sin hoj.
Hej!
Jag har en 00:a och pilarna pekar åt vänster sida på hojen.alltså om du står framför hojen så pekar dom åt höger.
Texten och nr är:
HC/RHC/R PL
E13 12.5
12.5
029628
020480
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten