Kawasaki ZR750?

Fortis

Spaca mullo off.
Gick med
9 Oct 2010
Hoj
Kawasaki
Hej på er alla glada.

Är lite sugen på ZR750, är nybörjare sedan förra hösten och tänkte använda den för att leka av mig och förhoppningsvis bli en bättre förare. Har för avsikt att gå kurser och liknande. Har en Z1000 jag inte vågar leka med ännu skulle göra ont i plånboken ifall jag skulle köra omkull med den. Så vad säger ni, fungerar ZR750? Tänkte mig en prislapp på runt 30000kr...

Något tips eller annat jag bör tänka på vid ett ev köp?

Ha det bäst!

Inte för att vara dryg men... varför köpte du inte en hoj som du vågar köra från början?:va

Tar du det bara lugnt och använder alla de där lägena mellan ingen gas och full gas så ska det nog gå bra.
Annars funkar väl säkert ZR750 till att köra sönder, det finns säkert andra modeller som passar det syftet också.

Inte för att vara dryg men... varför köpte du inte en hoj som du vågar köra från början?:va

Tar du det bara lugnt och använder alla de där lägena mellan ingen gas och full gas så ska det nog gå bra.
Annars funkar väl säkert ZR750 till att köra sönder, det finns säkert andra modeller som passar det syftet också.

Haha jovisst vågar jag köra den... Det handlar mer om att jag inte vill behöva tänka på vad det skulle kosta mig om jag skulle köra omkull eller liknande. Bättre att som du uttrycker det "köra sönder" något jag inte kommer ligga sömnlös förr:tungan

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär