Kawasaki ZR750?

Fortis

Spaca mullo off.
Gick med
9 Oct 2010
Hoj
Kawasaki
Hej på er alla glada.

Är lite sugen på ZR750, är nybörjare sedan förra hösten och tänkte använda den för att leka av mig och förhoppningsvis bli en bättre förare. Har för avsikt att gå kurser och liknande. Har en Z1000 jag inte vågar leka med ännu skulle göra ont i plånboken ifall jag skulle köra omkull med den. Så vad säger ni, fungerar ZR750? Tänkte mig en prislapp på runt 30000kr...

Något tips eller annat jag bör tänka på vid ett ev köp?

Ha det bäst!

Inte för att vara dryg men... varför köpte du inte en hoj som du vågar köra från början?:va

Tar du det bara lugnt och använder alla de där lägena mellan ingen gas och full gas så ska det nog gå bra.
Annars funkar väl säkert ZR750 till att köra sönder, det finns säkert andra modeller som passar det syftet också.

Inte för att vara dryg men... varför köpte du inte en hoj som du vågar köra från början?:va

Tar du det bara lugnt och använder alla de där lägena mellan ingen gas och full gas så ska det nog gå bra.
Annars funkar väl säkert ZR750 till att köra sönder, det finns säkert andra modeller som passar det syftet också.

Haha jovisst vågar jag köra den... Det handlar mer om att jag inte vill behöva tänka på vad det skulle kosta mig om jag skulle köra omkull eller liknande. Bättre att som du uttrycker det "köra sönder" något jag inte kommer ligga sömnlös förr:tungan

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back