Kawasaki Z750/Z1000-tråden

nån som har manual till en z1000 -09 på pdf? hittar bara -05 neråt:(

Jag har en komplett verkstadsmanual till Z1000 2007-09 i PDF. Men den är på 136MB om jag inte minns fel så den går inte att maila?
Möjligen kan jag bränna en skiva och sända till dig om du är intresserad?:)

Var hittade du den? Söker själv efter en fast till en z750 04-06, men det är väl nästan samma.

Jag också har en komplett verkstadsmanual till Z1000 2007-09 i PDF, dock 14Mb stor.
Har du någon ftp så kan jag ladda upp den ?

körde med det förra säsongen och kommer lägga på ett nytt till kommande säsong oxå, har inte provat så många olika däck, men detta däck har aldrig annat än gjort sitt jobb, vare sig på torr lr blöt körbana, så de är bar till å köp^^

Ska köpa nya däck till hojen, någon här som kör med Dunlop Sportmax Roadsmart? har hört mkt bra om dom iaf!

Beror ju lite på däck och körstil. Men en sak är säker, med för lite luft i däcket så kör du ner det väldigt fort.

well, körde 120 lugna mil förra säsongen, mer har den inte gått..så kanske klarar mig..

btw vilket tryck har ni i era däck?

well, körde 120 lugna mil förra säsongen, mer har den inte gått..så kanske klarar mig..

btw vilket tryck har ni i era däck?

2,5-2,6 fram och 2,8-2,9 bak. Kör man tidigt på våren kan man ta ur några hekto, för att öka värmen om man åker på kurviga vägar, så däcket går varmare.

Ni som har koll på ebay osv. Letar efter ett par AKRAPOVIĆ megaphone till min z1000 10'a, nån som kan hjälpa mig med länk?

Har hittat dem i storbrittanien till hyfsat pris(4800:- inkl frakt) men man vill ju alltid ha billigare :d

beställt yoshimura till min z1000 4111 kr inc frakt från morepowerracing.com:tummenupp sen tillkommer såklart tull o moms:död

Finns det intresse för bellypan i 3k kolfiber till 750/1000 om priset skulle ligga runt 2200:- ?

jag beställde nyss en belly pan från johans mc..
ville ju dock ha original med metallic sparkle black färg.

Jag köpte en i ABS (svart) från ebay för 800 spänn + frakt. Finish och form mycket bättre än förväntat. Nu ska jag bara se till att lacka den - får väl se hur den finishen blir.. :)

Jag har aldrig haft ABS tidigare.. Att ABS fubkar rakt fram är jag övertygad om. Men hur funkar det med lite nedlägg? kan man krama om fullt fram utan att få en sk "lowsider"?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT