Kawasaki Z750/Z1000-tråden

... Fast det är klart, beroende på hur många öl du sänker under tiden så ökar ju svårighetsgraden :crash

Borde väl gå åt minst en per sida, så tipset är ju att du har en kompis som är stadig på hand som hjälper med ena så det blir bra. :brynad

De blev ett annat rör istället, köpte ett Danmoto Carbon GP :)

Fick erbjudande att köpa Power Commander 3 för 1995 nytt från svensk återförsäljare, frågan om det är värt det? Hojen går sämre nu än med orginalsystemet. Är de värt att köpa PC3 istället för PC5? Måste hitta någonstans att bänka hojen i Stockhol, tips?

De blev ett annat rör istället, köpte ett Danmoto Carbon GP :)

Fick erbjudande att köpa Power Commander 3 för 1995 nytt från svensk återförsäljare, frågan om det är värt det? Hojen går sämre nu än med orginalsystemet. Är de värt att köpa PC3 istället för PC5? Måste hitta någonstans att bänka hojen i Stockhol, tips?

Det här måste nog vara den minst aktiva tråden på modellsidan på sporthoj :fyllisar

Förmodar att priset för PC3 är okej, fick även pris på bänkning 1800kr

ska pilla lite på hojen i vinter och undrar om det är det nån som vet om det är lagligt att ha mörkt kåpglas bak och ha bilnkers i bromslampan??

jaa jag hade för mig att det var nått sånt...men skippar nog att ha blinkers i baklycktan och bara köper en mörk kåpa, finns snygga blinkers :)

Nu har jag beställt öhlinsdämpare och nya gaffelfjädrar, ska bli spännande och känna skillnaden mot de sunkiga originaldelarna :)

Alla ni som skrivit att ni konverterat till Xenon lampor fram, jag hittar inget vettigt kitt på ebay med, vad jag förstår, rätt grejer. Någon som har lite bättre koll som kan lägga upp en länk?

En till fråga, lampan som kunde börja lysa om servomotorn för avgasventilen började bråka, börjar den automatiskt lysa om man tar bort vajrarna till ventilen?

Xenon, kolla på www.aliexpress.com sök på xenon kit motorcycle. Min sats kostade USD 18 med frakt. 35w med ale rasket. Kopplade allt i serie från gamal H4kontakten til den nya xenonlampan. Funkar toppen. Enkelt att sätta tilbaka H4 när det är dags för besikting.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025