Kawasaki Z750/Z1000-tråden

... Fast det är klart, beroende på hur många öl du sänker under tiden så ökar ju svårighetsgraden :crash

Borde väl gå åt minst en per sida, så tipset är ju att du har en kompis som är stadig på hand som hjälper med ena så det blir bra. :brynad
 
De blev ett annat rör istället, köpte ett Danmoto Carbon GP :)

Fick erbjudande att köpa Power Commander 3 för 1995 nytt från svensk återförsäljare, frågan om det är värt det? Hojen går sämre nu än med orginalsystemet. Är de värt att köpa PC3 istället för PC5? Måste hitta någonstans att bänka hojen i Stockhol, tips?
 
De blev ett annat rör istället, köpte ett Danmoto Carbon GP :)

Fick erbjudande att köpa Power Commander 3 för 1995 nytt från svensk återförsäljare, frågan om det är värt det? Hojen går sämre nu än med orginalsystemet. Är de värt att köpa PC3 istället för PC5? Måste hitta någonstans att bänka hojen i Stockhol, tips?

Det här måste nog vara den minst aktiva tråden på modellsidan på sporthoj :fyllisar

Förmodar att priset för PC3 är okej, fick även pris på bänkning 1800kr
 
ska pilla lite på hojen i vinter och undrar om det är det nån som vet om det är lagligt att ha mörkt kåpglas bak och ha bilnkers i bromslampan??
 
jaa jag hade för mig att det var nått sånt...men skippar nog att ha blinkers i baklycktan och bara köper en mörk kåpa, finns snygga blinkers :)
 
Nu har jag beställt öhlinsdämpare och nya gaffelfjädrar, ska bli spännande och känna skillnaden mot de sunkiga originaldelarna :)
 
Alla ni som skrivit att ni konverterat till Xenon lampor fram, jag hittar inget vettigt kitt på ebay med, vad jag förstår, rätt grejer. Någon som har lite bättre koll som kan lägga upp en länk?

En till fråga, lampan som kunde börja lysa om servomotorn för avgasventilen började bråka, börjar den automatiskt lysa om man tar bort vajrarna till ventilen?


Xenon, kolla på www.aliexpress.com sök på xenon kit motorcycle. Min sats kostade USD 18 med frakt. 35w med ale rasket. Kopplade allt i serie från gamal H4kontakten til den nya xenonlampan. Funkar toppen. Enkelt att sätta tilbaka H4 när det är dags för besikting.
 
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top