Kawasaki Z400 (Pre-byggtråd)

Hur har det gått för dig? Fick du ihop hojen igen :-) vore kul att se resultatet. Jag är själv i startgroparna med min Z400.

Man kan säga som så att det inte har hänt ett skit sedan 2011. Hela hojen är fortfarande i delar och bortskänkes till den som vill ha. Fortfarande inreggad. Säljer tyvärr inte enstaka delar, allt eller inget är det som gäller. Annars åker allt till skroten inom några veckor.

Man kan säga som så att det inte har hänt ett skit sedan 2011. Hela hojen är fortfarande i delar och bortskänkes till den som vill ha. Fortfarande inreggad. Säljer tyvärr inte enstaka delar, allt eller inget är det som gäller. Annars åker allt till skroten inom några veckor.

Var finns den? Jag skulle gärna göra ett försök att få den körduglig igen.

Det är bara skaffa svart bälte i E-bay handlande.
Man kan göra riktigt trevliga fynd nu när dollarn är låg.
Vidga även vyerna och mät upp vilka saker so skulle kunna passa din hoj.
Bromspumpar till pit-bikes med 22 mm styre brukar ju vara billiga, osv.

"The times they are a-changing..."

"The times they are a-changing..."
Skoja inte :näsblod

Fast hojen borde ju gå att sälja för en liten peng. Typ lite mera än en Blocket annons kostar.
Det är ju ett vuxen-lego for en herre med för mycket tid över.
Tänk nypensionerad gubbe som hade en sådan i sin ungdom och nu plötsligt har all tid i världen.

Skoja inte :näsblod

Fast hojen borde ju gå att sälja för en liten peng. Typ lite mera än en Blocket annons kostar.
Det är ju ett vuxen-lego for en herre med för mycket tid över.
Tänk nypensionerad gubbe som hade en sådan i sin ungdom och nu plötsligt har all tid i världen.

För första gången känner jag lite tacksamhet över att regeringen höjer pensionsåldern...

Jag tar gärna hojen om jag bara kan få upp den till Norrbotten för vettiga pengar, jag behöver nåt objekt till nästa vinter ;)

Den finns en mil utanför Gnesta. Det hade varit väldigt trevligt om nån ville förbarma sig över den:)

Vi kan ta detta via PM men jag är intresserad om jag bara kan fixa frakten.

Den finns en mil utanför Gnesta. Det hade varit väldigt trevligt om nån ville förbarma sig över den:)

Jag låter bosse-l ta första plats i kön, då jag inser att jag kanske egentligen inte har tid för ytterligare ett projekt, men om han inte löser det med frakten så är jag fortfarande intresserad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT