Kawasaki Z H2

Duccen är kralligare och väger säkert 40Kg mindre. (gissar de spar 8Kg på kåporna mot H2án)

Kawasakin är ju inte direkt budgetpris på heller.

Lite svårt att förstå vem denna hoj skall tilltala...vill man svänga å ha grymt drag så är ju Aprilian bättre än denna.
Vill man ha 40Hk till så tar man Duccen å betalar!

Vem vill åka med denna å släpa på 40Kg dödvikt för mer eller mindre samma pengar som Duccen?
 
Duccen är kralligare och väger säkert 40Kg mindre. (gissar de spar 8Kg på kåporna mot H2án)

Kawasakin är ju inte direkt budgetpris på heller.

Lite svårt att förstå vem denna hoj skall tilltala...vill man svänga å ha grymt drag så är ju Aprilian bättre än denna.
Vill man ha 40Hk till så tar man Duccen å betalar!

Vem vill åka med denna å släpa på 40Kg dödvikt för mer eller mindre samma pengar som Duccen?

:va Hur mycket ska spargrisen innehålla för kawan ? Inte sett nått pris och är ingen hoj som lockar alls med utseende men det kan ju va kul att veta
 
Duccen är kralligare och väger säkert 40Kg mindre.
---massa text---
Vem vill åka med denna å släpa på 40Kg dödvikt för mer eller mindre samma pengar som Duccen?

Duccen har fortfarande inte en kompressor.... :tungan


Det är lite det som kommer att sälja den.
Folk som vill kunna säga att den är överladdad ;)
Sen kommer den ju vara ganska rolig ändå. 200 hästar är alltid roligt.
 
klart fränaste hojen 2020 där satte habegäret in :tummenupp
 
Är den lika lätt flashad som H2SX så pratar vi ca 220 hp för ett par tusenlappar.
Lägger man till ett helsystem med filter så är det lätt 230hp. Ducati V4S streetfighter killer
för 50k mindre:yoparty
 
2019: 200 kompressor-hästar = "Gäsp, slö ful gris"

Vad fan har världen tagit vägen? :) :smasha
 
Är den lika lätt flashad som H2SX så pratar vi ca 220 hp för ett par tusenlappar.
Lägger man till ett helsystem med filter så är det lätt 230hp. Ducati V4S streetfighter killer
för 50k mindre:yoparty

220 hästar och 172kg torrvikt på Duccen med raceröret.
Vet inte om ZH2:ans extra 10 hästar kan överkomma ett vikthandikapp på 50-60kg.

Det är en flodhäst med kompressor helt enkelt, lika dynamisk som en tegelvägg i svängarna med.
Och ett ansikte bara en morsa kan älska :zpy
 
Får mig att tänka på Bengt Alsterling i Hajk "-Idag ska vi prata om häästar, och inte vilka häästar som helst, utan om flohäästar!"
 
M10:an kan jag ändå köpa, den ser ändå lite halvloss ut och det är ett rent bakhjulsmonster.
Jag var på start2Ride, aldrig kört en MT-10, aldrig bakhjulat. Varenda raka kunde jag som en ren amatör bakhjula utan problem. Motorn och körställningen var byggd för att köra på ett hjul.

Plus at den har sin transformers-look, ja det ser galet ut men jag kan förstå design-språket för yamahas.
Med kawan kliar jag mig fortfarande i huvudet och undrar varför dom proppat på såna sjuka mängder plast mellan framhjulet och motorn.
Tuono, SDR och SFV4 är alla i proportion, dom är dynamiska och vassa sen ser man ZH2:an och undrar vad fan som hände på designstadiet.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top