Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mike the bike skrev:Vilken tur att man strax har en av varje.
/M

NICE skrev:undefined
Kawasaki upprepar framgången från förra året och vinner Master Bike 2005!
i finalen tävlade båda Ninjorna 636:an och 10:an mot Ducati 999S.
Zx-10R vann, Ducati kom på andra platsen och zx-6R tog tredje.
[
Kolla i andra tidningar med seriösare test... Suzuki 1000R -05 verkar vara den vassaste hojen i år!Passa dig, snart kommer de små ninjorna och berättar hur landet liggerR1bjorn skrev:De där testen är ju ett skämt...Kolla i andra tidningar med seriösare test... Suzuki 1000R -05 verkar vara den vassaste hojen i år!

sandstream skrev:Passa dig, snart kommer de små ninjorna och berättar hur landet ligger![]()
he, he..undefinedGrabbar , jag är verkligen ledsen för att ni inte acceptera att !0:an vann just för att den är BÄST men ni som inte kör en kawa kan ju altid trösta er med att det kommer säkert R1:an eller gixxers tur någon gång också att vinna. Ni vet... Den som väntar på nått.....NICE skrev:undefined
Kawasaki upprepar framgången från förra året och vinner Master Bike 2005!
i finalen tävlade båda Ninjorna 636:an och 10:an mot Ducati 999S.
Zx-10R vann, Ducati kom på andra platsen och zx-6R tog tredje.
[
Och du vet säkert redan att vi hade en tråd om detta för ett par veckor sedan, Kawasaki i Tjekien kunde inte hålla på resultatet.NICE skrev:undefinedGrabbar , jag är verkligen ledsen för att ni inte acceptera att !0:an vann just för att den är BÄST men ni som inte kör en kawa kan ju altid trösta er med att det kommer säkert R1:an eller gixxers tur någon gång också att vinna. Ni vet... Den som väntar på nått.....![]()

Nu var jag inne på din sajt och såg hur gammal du äreus skrev:Nä, i en annan tidning som jag läste med ännu bättre testare så var min hoj ännu mer bäst
sandstream skrev:Nu var jag inne på din sajt och såg hur gammal du är![]()
Låt oss gubbar sköta sånt här istället![]()

Shit, jag som känner mig gammal. Menar du att så inte alls är fallet?sandstream skrev:Nu var jag inne på din sajt och såg hur gammal du är![]()
Låt oss gubbar sköta sånt här istället![]()

för grööna monstret..Victor skrev:Hoho, det är så kul när ni trötta gatknuttar som "rejsar" på en gokartbana trampar i klaveret....
![]()

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |