Kawasaki M1?

Sidovyer säger ju inte så mycket egentligen. Jag skulle hellre ha en R1 i Fortunalack än en ZX10R i Fortunalack.

Mattias skrev:
Sidovyer säger ju inte så mycket egentligen. Jag skulle hellre ha en R1 i Fortunalack än en ZX10R i Fortunalack.

Nä, sidovyer säger ju ingenting egentligen. Alla motorcyklar ser ju egentligen likadana ut. Speciellt de där som bara har en massa plast på sidorna. Kan man inte ta bort den där jävla plasten så man ser hur de ser ut. Som HD. Det är riktiga motorcyklar det. Och Norton. En sån hade jag 1959 och den... :rolleyes:

Alla MC's e identiska för ett otränat öga. (tror ni fattar att sporthojar e lika sporthojar, o offroadare e like offroadare and so on. :3freak )

Itacha75 skrev:
Alla MC's e identiska för ett otränat öga. (tror ni fattar att sporthojar e lika sporthojar, o offroadare e like offroadare and so on. :3freak )

Det kan jag (och säker många med mig) intyga. Det var många bland mina icke hojåkande bekanda som inte såg skillnad på min rödvita Thundercat och min rödvita R6:a. Hojarna hade fabrikat och färg gemensamt men i övrigt är de ganska olika men för ett otränat öga så finns inte de skillnader som vi hojåkare ser.

Nyteknik skrev:
Jag trodde enfaldigt nog att de flesta på Racingforumet har ett hyfsat vältränat öga.

:rolleyes:

Från mannen som inte tycker att RCVn och nya bladen liknar varandra... Suck :rolleyes:

Vad har hänt med kawwas dragning av ljuddämpare. inte f*n sitter den på vänster sida orginal???

Mvh//ZS

Edit: Såg när jag förstora bilden att texten var spegelvänd.

Last edited:
en sak är säker, yamaha gjorde en fetmiss när dom inte valde samma luftintag till r1 som m1.

Nyteknik skrev:
Vilket blindstyre som helst kan se vilken hoj som är mest lik M1. :arsele
Jo, nog är Kwakken mest lik M1:an på denna bilden alltid. Kanske blir annorlunda om man ser dem ur andra vinklar.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8