Kawasaki KMX 125 -90 (Till Salu)

EBS skrev:
19.8 det e ingen roadracingförare i dig inte.. när du börjar närma dig 15 - 16 så.. :D och fotpinnskrap i vändningen är obligatoriskt.. :D (kan tillägga att jag klarade den på 15.2 sek med en strypt KMX)

Du vet att du klarade det inte på 15,8 för det gjorde inte ens min kompis som körde 600.... han gjorde det på 16 blankt och han tävlingskör.....

jag klarade det på 17,6 med en strypt dt 125 r... och då gick det inte och köra snabbare...

-esser- skrev:
Du vet att du klarade det inte på 15,8 för det gjorde inte ens min kompis som körde 600.... han gjorde det på 16 blankt och han tävlingskör.....

jag klarade det på 17,6 med en strypt dt 125 r... och då gick det inte och köra snabbare...

Jag skulle tro att en 600'a är otympligare än en 125'a när man kör konbanan.. sen kanske det är så att du är en sämre förare? :slicka

-esser- skrev:

nähä... då va nog körskolans tidtagarur felaktigt då...
tävlingskör i vad? gokart?
det går att hålla riktigt höga hastigheter i vändningen. dock skulle jag aldrig hålla samma tempo i dagsläget efter som jag har 2 vurpor och ett gipsat ben på min karriärslista på 1 år. så nu åker jag betydligt lugnare än vad jag gjorde då.

EBS skrev:
nähä... då va nog körskolans tidtagarur felaktigt då...
tävlingskör i vad? gokart?
det går att hålla riktigt höga hastigheter i vändningen. dock skulle jag aldrig hålla samma tempo i dagsläget efter som jag har 2 vurpor och ett gipsat ben på min karriärslista på 1 år. så nu åker jag betydligt lugnare än vad jag gjorde då.

Jobbigt..... !!!!
ja, det måste det ha varit eller så var det 16/17,6.....
Ne han tävlingskör i roadracing 125-klassen....

SkorvKalle skrev:
Tror det är aningen lättare att köra garagevändningen med en endurohoj än en sporthoj..

Körde lite garagevändningar idag på övningslektionen, det var fanimej inte lika lätt som jag trodde :rolleyes:

den dära konbanan klarade jag dock lättare... 20 sek var "godkänd" gränsen, den satt man på 19.8 :D

20 sek.. då får du ta och gasa lite!
¨Själv så körde jag på 17.80.. första försöket me tid på en kmx.. :rock

Moahahha, k*k sierra? nån som är less på bilen? :p

Bifogat

• popa kmx.jpg
    popa kmx.jpg
    81.1 KB · Visningar: 100
-esser- skrev:

Ja grejade det inte heller då eller? Kan filma om du inte tror mig...
Emil, du och jag är tydlig jävligt vassa på att köra :D ;)

CayLe skrev:
Moahahha, k*k sierra? nån som är less på bilen? :p

Hahah, jag vet jag vet.......Den e lite finare idag kan man säga....Har lackat om halva bilen och renoverat den.....Fan vad det går att bööörna.....Alltid skoj me en gammal sierra.....Pinto Power :rolleyes: Kolla vilken hård jävel som står brevid fördetta isbilen

Bifogat

• kiack ass.jpg
    kiack ass.jpg
    85.8 KB · Visningar: 89
-esser- skrev:
Jobbigt..... !!!!
ja, det måste det ha varit eller så var det 16/17,6.....
Ne han tävlingskör i roadracing 125-klassen....

Det gör SpeedAbuser också, och inte fan blir han snabbare i konbanan för det. :D

CayLe skrev:
Rgmaniac, Hade du några nyare bilder på kmx'en?

Tyvär inte.....Pratade med Marin och MC igår också och han skulle försöka fixa fram kolvringarna nu......Hoppas jag får dem den här veckan så kan du komma ner och kolla på den...

Kolla med "Bike Trolhättan" dom kan nog fixa fram en kolv och ett par ringar till kmx'en.

Nisse Järnet skrev:
Ja grejade det inte heller då eller? Kan filma om du inte tror mig...
Emil, du och jag är tydlig jävligt vassa på att köra :D ;)

Det kan säkert skilja sig lite på dom olika konbanorna. Våran var ganska lång om man jämför med den i grannstaden bl.a. Men det är väl inget som gör sekunder i.o.f :rolleyes:

CayLe skrev:
Kolla med "Bike Trolhättan" dom kan nog fixa fram en kolv och ett par ringar till kmx'en.

Eller bara åka in till MC Varuhuset så har dom det troligtvis i lager.. :) Om jag inte köpte dom sista för nån vecka sen dvs.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra