Kawasaki KMX 125 -90 (Till Salu)

Man hörrnni niinii.....Ska ni spamma gör det nån annanstans.....Ni sabbar ju min kassa sälja KMX tråd ju :rolleyes: :crash :zpy ;)

SkorvKalle skrev:
fan då!! jag som var nöjd me min tid.. de va väl bra att ja klara den iaf. Får väl gassa lite extra nästa gång då!!

Accelerara till sista eller nästsista konen. Där bromsar du. Gå ut så långt som möjligt till höger när du vänder. Släng ner hojen så långt du vågar. När du sen är nästan runt så lägger du på max. gas. Det håller du hela vägen tills du ska bromsa på längstbort. Då borde du få en bra tid. :tummenupp

Kom igen nu....ingen som e intresserad av er nya 125:A muppar????......Jag kan gå ner lite i pris.... :hej

Re: Har inga perngar

shoik skrev:
Har inga pengar just nu... :(
annars så skulle jag nog köpa den :D
fan allt går till Aprilian nu :crash :crash :crash :crash

Ok skicka ett Pm om du blir intresserad.....Det är ju inte säkert att jag blir av med den i första taget...

RGmaniac skrev:
Kom igen nu....ingen som e intresserad av er nya 125:A muppar????......Jag kan gå ner lite i pris.... :hej

Du kan inte tänka dej att byta den mot en NSR med 4-5k imellan? :p pengarna ska till mej dårå..

CayLe skrev:
Du kan inte tänka dej att byta den mot en NSR med 4-5k imellan? :p pengarna ska till mej dårå..

Sorry....Orkar inte bli ev med en till bajhög till hoj om vi byter....

Men för f*n flytta upp lyset ellet nånting... han ser ju alldeles stympad ut.. :fakta :gråta :slicka ;)

EBS skrev:
hehe... och jag ska väll inte berätta för massorna vad du betalade för den? :rolleyes: :p

kan du väl......har ändå lagt ut så mycket så att den e värd det jag sätter ut den för.....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra