Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Muskedunder skrev:Det är sant att det är billigare på vintern, men jag har då aldrig sett några så billiga ninjor ute på annons under den nu halvårslånga period jag tittat över annonsbeståndet. Nu snackar vi skillnader på nästan 10 000 spänn här. 25 tusen spänn, det får man en bandit 600 för, inte en ninja![]()
Peanutboy skrev:Går fin fint att pruta vid denna årstiden......![]()
Skulle nog också satsat på en CBR![]()
Lycka till med sökandet.....
sirdius skrev:Hejsan
Tänkte slänga ut en liten fråga. Jag vet att det finns redan en massa trådar om ämnet zx9r men tycker inte riktigt jag fått svar på den frågan jag undrar över.
Nu är det så att jag är i hojbytartagen och söker sporthoj som både är relativt billig och har prestanda. Har kollat på CBR900 och zx9r och tror jag fastnat för en speciell kawa. Nu är det så att den gått 6500mil och är en -96. Dom ska ha 34900:- för den. Jämför man så är det ett vettigt pris men har den kanske gått för långt????Vad ska jag tänka på?
Faan vad svårt det ska vara att hitta en hoj!
Tacksam för svar
ozto skrev:man måste ju ha tur o hitta ngn som har försökt o sälja länge o inte blivit av med hojen så han tröttnar.. o släpper den billigt! sen att priserna som står på blocket är högre är ju självklart, dom är ju oprutade!
jag vet hur det är, försökte sälja min gamla cross hade den på annons på blocket o enduromx i 5 månader innan jag blev förbannad o sålde den svinbilligt till en polare!
det är helt klart köparens marknad!
sirdius skrev:Det verkar som om jag får titta lite närmare på en Blade....Men det känns som om den är mer "RR" än en Kawa....Kawan känns mer sport tourer. Vill helst kunna averka ett par mil bakom styret innan kramp känslan lommer krypande
sirdius skrev:Jag skrev nog lite luddigt...jag menade att Kawan är nog mer en långfärds cykel än vad bladen är.![]()
Växellådan!! 2:an fullgas acc hoppar ur=köp ej samt drar olja gammal känt kawa fel som verkar hänga med.sirdius skrev:Hejsan
Tänkte slänga ut en liten fråga. Jag vet att det finns redan en massa trådar om ämnet zx9r men tycker inte riktigt jag fått svar på den frågan jag undrar över.
Nu är det så att jag är i hojbytartagen och söker sporthoj som både är relativt billig och har prestanda. Har kollat på CBR900 och zx9r och tror jag fastnat för en speciell kawa. Nu är det så att den gått 6500mil och är en -96. Dom ska ha 34900:- för den. Jämför man så är det ett vettigt pris men har den kanske gått för långt????Vad ska jag tänka på?
Faan vad svårt det ska vara att hitta en hoj!
Tacksam för svar
2ono skrev:Växellådan!! 2:an fullgas acc hoppar ur=köp ej samt drar olja gammal känt kawa fel som verkar hänga med.
Sport hoj med många mil på mätaren skall man vara noga med för de kan bli dyrt. Gixxer 1100 bättre köp likaså fireblade
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |