Geronimo79
Ny medlem
Köpte en sån för ngn månad sen men får inte den till och gå som den ska. Har skruvat in blandskruven helt och sen öppnat den 1 varv (står i manualen). Den startar ganska lätt när den är kall med choke men så fort jag tar in choken så dör hojen. Skruvar jag då upp tumgången så blir det ett jävla varv på den och när man släpper gasen så går den inte ner igen. Det smäller även om den - va fan kan va galet
Den har bara gått ca 10 h så jag tror inte där är gjort ngnting med den så därför tycker jag att bestyckningen bör vara rätt. Har haft av förgasaren nyligen då varmstartsplungen satt sig - kan det ha hänt något sen med gaswiren tro
Tacksam för tips o svar..
Den har bara gått ca 10 h så jag tror inte där är gjort ngnting med den så därför tycker jag att bestyckningen bör vara rätt. Har haft av förgasaren nyligen då varmstartsplungen satt sig - kan det ha hänt något sen med gaswiren tro
Tacksam för tips o svar..
Last edited: