Gix
Produktionsutvecklare
Tjena!
Är fortfarande inne på den eviga frågan va ja ska satsa på för hoj...
Har inte hunnit provköra nån 636:a ännu, men tänkte se vad ni har för åsikter...
Kör som sagt en något uppskrämd GSX-R 750 -98 idag, med 123hästar å 78Nm i vrid på slangen... (bänkad)
Hur står sig en ny 636:a mot detta...har sett bänkningsdiagram på att den nog inte kommer upp i ngr sådana siffror, men känns den (är den) ändå snabbare?
Å hur e det med wheelies? Går den upp på tvåan med bara gas som Gixxern min gör nu?
Å sen vridet... klart, ja har en 750 nu, men 636:an e ju en hel del nyare... kommer jag att bli besviken?
Gillar utseendet å att det inte är en renodlad 600:a me sina 636cc å påstådda annorlunda karaktär pga just det... men är det ändå fel att byta ner sig i kubik?
Ja undrar ja undrar...
Är fortfarande inne på den eviga frågan va ja ska satsa på för hoj...

Har inte hunnit provköra nån 636:a ännu, men tänkte se vad ni har för åsikter...
Kör som sagt en något uppskrämd GSX-R 750 -98 idag, med 123hästar å 78Nm i vrid på slangen... (bänkad)
Hur står sig en ny 636:a mot detta...har sett bänkningsdiagram på att den nog inte kommer upp i ngr sådana siffror, men känns den (är den) ändå snabbare?

Å hur e det med wheelies? Går den upp på tvåan med bara gas som Gixxern min gör nu?
Å sen vridet... klart, ja har en 750 nu, men 636:an e ju en hel del nyare... kommer jag att bli besviken?

Gillar utseendet å att det inte är en renodlad 600:a me sina 636cc å påstådda annorlunda karaktär pga just det... men är det ändå fel att byta ner sig i kubik?

Ja undrar ja undrar...
