kawa 636-04 eller cbr 600-04 för bana

ZXR636 = Går i 1000-klass
CBR600 = Går i Supersport.

Bara en reflektion. :) Och nej, jag förföljer dig inte. :)

Sedan är CBR:en mycket snyggare!
 
Johans MC i GBG har en ny ZX6RR 03 till bra pris.Ring o fråga
 
kawan

Peccus skrev:
ZXR636 = Går i 1000-klass
CBR600 = Går i Supersport.

Bara en reflektion. :) Och nej, jag förföljer dig inte. :)

Sedan är CBR:en mycket snyggare!
anledningen till kawan är mer knuff i motorn än 599cc pga de 191cm kropp & 95 kg kött
 
snabbdaniel skrev:
anledningen till kawan är mer knuff i motorn än 599cc pga de 191cm kropp & 95 kg kött

Det kan ju bero på kubiken.

Oves i Ängelholm? :va what?

Du hittar ju inte en 6RR för 79. I så fall e d en vanlig 6R.
 
svar

Mavve skrev:
Det kan ju bero på kubiken.

Oves i Ängelholm? :va what?

Du hittar ju inte en 6RR för 79. I så fall e d en vanlig 6R.
ok oves var fel gerts cykel & moter smartarsle! sen vill jag inte ha en 6rr utan en 636. Anledningen till 636 är motorkaraktären
 
snabbdaniel skrev:
ok oves var fel gerts cykel & moter smartarsle! sen vill jag inte ha en 6rr utan en 636. Anledningen till 636 är motorkaraktären

motorrn kärarktären som du känner tiulkl såååå bra hjärnddöd

759RR
 
:Bugar :Bugar :Bugar Solklart 636:an i std utförande.

Ska du tävla så gäller ju Hondan men för gata och vanlig banåkning så gör du en dundertabbe om du väljer Hondan.

Testerna talar ju för sig själv.... :Bugar
 
snabbdaniel skrev:
ok oves var fel gerts cykel & moter smartarsle! sen vill jag inte ha en 6rr utan en 636. Anledningen till 636 är motorkaraktären

Är själv inne på samma spår, och av samma anledning. (190cm 98kg....kött)
En screamer är den ju i alla fall men om man kan få en 600 med lite mera knuff i från låga varv så e det ju tacksamt. Annars så tror jag nog att det är mest smaken som avgör mellan 600cc klassen årsm. -03, och hur just det exemplaret råkar va som man får tag på. Jag inbillar mig också att kawans fjädring (som enligt tester varit på styvare sidan) skulle med standard komponenter passa bättre åt en ~100 kg pilot, än dom andra 600cc. Alltså jag snackar väldigt små marginaler. Hondans fjädring på -03 RR hojen är väl annars ett märkbart kliv upp från modellerna före.
 
Last edited:
Jag fattar inte varför folk väljer 636 och sen har funderingar på att köra bana......
:3freak

Blir jag den enda med en 6RR i sommar då? :D
 
Jag har sagt det innan och gör det igen:

För att 636:an har mer hästar och vridmoment än 6RR. De extragrejer 6RR har (justerbar infästning av svingen och slirkoppling?) har man ju JÄTTE stor nytta av om är en vanlig pilot.
 
Mavve skrev:
Jag fattar inte varför folk väljer 636 och sen har funderingar på att köra bana......
:3freak

Blir jag den enda med en 6RR i sommar då? :D

Därför att 636 är bättre, och så länge som man inte tävlar så väljer man den modellen som är både bättre OCH billigare.
 
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Back
Top