Kattunge i gbg

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Hjälp jag behöver ett nytt hem omgående!!
Jag är en liten flicka som inte ens heter nåt ännu, är snäll och kelsjuk och ganska sprallig.
har precis lärt mig att gå på toa som dom stora katterna och mumsar friskt på mammas köttbitar.
men hon tjatar så jevvligt (för att inte tala om hyresvärden) så nu måste jag flytta omedelbums!
du kan hämta mig i göteborg, fråga svennen om det är nåt för jag har annat för mig än att sitta här och chatta! :P

Bifogat

• bilder 013.jpg
    bilder 013.jpg
    46.4 KB · Visningar: 254
Jag har bett min flickvän snacka med sin kompis i Göteborg som letar katt just nu. Problemet är att hennes pojkvän är allergisk mot vissa katter säger han och de måste kolla sånt först. Men pm'a din mailadress till mig så ger jag den till henne om hon är intresserad!

Dee_cati skrev:
2631549 Jag har bett min flickvän snacka med sin kompis i Göteborg som letar katt just nu. Problemet är att hennes pojkvän är allergisk mot vissa katter säger han och de måste kolla sånt först. Men pm'a din mailadress till mig så ger jag den till henne om hon är intresserad!

grejt, PMat :tummenupp

Kan du skicka den till Malmö så kan jag erbjuda ett bra katthem här.:)
Vanlig bondkatt eller?

tigrro skrev:
2631562 Kan du skicka den till Malmö så kan jag erbjuda ett bra katthem här.:)
Vanlig bondkatt eller?

nja.. inget man stoppar på posten direkt :P

en 1/4 siames.. vad dom andra 3/4 delarna är har jag ingen aning om dock (mamman är inte så kräsen :gnissla ), ser ut som en såndär riktig whiskas-katt iaf :)

AndreasNo skrev:
2631572 hah, jag visste väl att de va en liten kvartingsiames.. ser precis ut som min gjorde när han va liten :D..

Yepp. De där öronen går inte att ta miste på !

Starstriker skrev:
2631600 Yepp. De där öronen går inte att ta miste på !

Precis, älskar demdär öronen, så sött på demdär små..
Men jävlar va de låter när dem skakar på huvet :D

Blev väckt helt vettskrämd många ggr när min bebis va liten.. han låg alltid breve mitt huve på natten.. heh

AndreasNo skrev:
2631615 Precis, älskar demdär öronen, så sött på demdär små..
Men jävlar va de låter när dem skakar på huvet :D

Blev väckt helt vettskrämd många ggr när min bebis va liten.. han låg alltid breve mitt huve på natten.. heh

heeh brukar den här oxå göra.. han gillar att ligga över halsen när man slöar i tvsoffan tex :P sicka odjur :)

ska förresten till jönköping i helgen så om nån bor mellan gbg-jkpng så kan jag ta med det lilla livet..

Last edited:
Men Jönköping är nästan Malmö.:tummenupp
Vår katt börjar väl leva lite på sparlåga + då att mor alltid velat ha en Whiskaskatt. Sen gillar jag siameser så det verkar ju lovande.:)

tigrro skrev:
2632992 Men Jönköping är nästan Malmö.:tummenupp
Vår katt börjar väl leva lite på sparlåga + då att mor alltid velat ha en Whiskaskatt. Sen gillar jag siameser så det verkar ju lovande.:)

Om den är en gnutta lik min så har du dig en jävligt social o go katt om du åker o hämtar dendär, klart värt resan...

Siameser e väl sociala av sig vad jag förstått?.. o en kvarting siames verkar gö en missepisse social :D

AndreasNo skrev:
2633110 Om den är en gnutta lik min så har du dig en jävligt social o go katt om du åker o hämtar dendär, klart värt resan...

Siameser e väl sociala av sig vad jag förstått?.. o en kvarting siames verkar gö en missepisse social :D

hehe ja nog är dom sociala alltid, mamman går jag jämt och pratar med :tungan värre än en förman från 50talet, hon ska vara med och övervaka allt! :)

sven666 skrev:
2633857 hehe ja nog är dom sociala alltid, mamman går jag jämt och pratar med :tungan värre än en förman från 50talet, hon ska vara med och övervaka allt! :)

:D.. gött värre de..
man vill inte ha en kattjävel som gömmer sig under sängen jämt..

Dem ska komma fram o hälsa på alla som kliver innanför dörren osv, inte gömma sig :gnissla

Åh perfekt! Jag tar den! Min kungspyton Hugo älskar katter! Han får vanligen större möss men lyxar till det med en kattunge då och då! Du har PM!

tja du.. det är tyvärr den hårda sanningen, om ingen kan förbarma sig över det stackars livet snart så kommer hon avlivas :(

sven666 skrev:
2634460 tja du.. det är tyvärr den hårda sanningen, om ingen kan förbarma sig över det stackars livet snart så kommer hon avlivas :(

Ja, tänk vad skönt att döda henne om ingen vill ha henne, så slipper man ta ansvar.

Varför kom hon till livet om det ändå inte finns plats för henne där hon är nu?

Än är den sista idioten inte född.

Fixxxer skrev:
2634665 Ja, tänk vad skönt att döda henne om ingen vill ha henne, så slipper man ta ansvar.

Varför kom hon till livet om det ändå inte finns plats för henne där hon är nu?

Än är den sista idioten inte född.

Jo förstår du, han nuppa mamma-katt utan kondom, oså råka det bli en kattbäbis..

Back