Kattproblem!

Skriv ut, sätt upp vid dörren.

angry_cat_is_angry_ars.jpg

Bär in katten till ägaren i en sådan här så lovar jag att dom ser till att den inte kommer tillbaka.

Bifogat

• cat-carrier.jpg
    cat-carrier.jpg
    105.4 KB · Visningar: 104
Åk å köp lite läcktvirke myggnät å 2 gångjkärn å snida ihop en myggdörr. Jag stör mig betydligt mer på surrande flygfän än nyfikna grannkatter iaf.

Bor du på Vildanden? Jag fick ofta kattbesök när jag bodde där, fast det var sju år sen nu. Schasa inte ut katterna lugnt och fint, jaga ut dem ordentligt så att de inte vågar komma tillbaka.

Förresten, glöm inte dörren öppen. Det sker otroligt många lägenhetsinbrott i Lund. När jag bodde på Vildanden hade jag påhälsning tre gånger. De stod och kikade in genom dörren... Bovarna alltså, inte katterna (de travade ju rätt in hehe).

Det finns grejer med IR-deckare och sånt ljud som katter hatar men som människor inte hör. En polare har en sån och den funkar klockrent!

Kjööp!

/ Jens

Jag hoppas du skojar? annars kommer jag & spöar skiten ur dig med ett leende på läpparna.
& ja, jag är 100% allvarlig....

Jag kan hjälpa till att hålla.

Vem fan kan göra ett djur illa på det sättet? Det spelar ingen jävla roll om djuret tar sig in i din lägenhet eller övrigt boende, man har ingen rätt att göra illa djuret.

Idioter.

On topic: Testa med vattenspruta. Katter hatar som bekant vatten.

Last edited:
Bor du på Vildanden? Jag fick ofta kattbesök när jag bodde där, fast det var sju år sen nu. Schasa inte ut katterna lugnt och fint, jaga ut dem ordentligt så att de inte vågar komma tillbaka.

Förresten, glöm inte dörren öppen. Det sker otroligt många lägenhetsinbrott i Lund. När jag bodde på Vildanden hade jag påhälsning tre gånger. De stod och kikade in genom dörren... Bovarna alltså, inte katterna (de travade ju rätt in hehe).

Nä, bor i klostergården, norra delen. Vimlar av katter här.
Skriker och kastar grejer, ändå är där iaf en som gör upprepade besök.

Blev helt plötsligt sugen på att köpa en såndär vattenpistol. Då blir problemet iaf lite roligare. :D

Ta en kastrull och en träslev och slå utav helvete. Katterna blir skiträdda och kommer garanterat aldrig tillbaks. Vill du vara riktigt säker ska du först låtsas kela med dem, så att du kommer riktigt nära.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park