Får ändra mig lite. Har bara en katt nu. Peter var iväg med vår lille Main coon (5-månaderskattunge). Han åkte till vetrinären innan idag. Han ringde precis hem. Gixxer hade FIP och fick avlivas. FAAAAAAANNNNNN!!!!!!!!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
exiteme skrev:Får ändra mig lite. Har bara en katt nu. Peter var iväg med vår lille Main coon (5-månaderskattunge). Han åkte till vetrinären innan idag. Han ringde precis hem. Gixxer hade FIP och fick avlivas. FAAAAAAANNNNNN!!!!!!!!!![]()
Bikerbitch skrev:Så hemskt! Vad är FIP?
exiteme skrev:1495kr för att få hem en död katt kan väl få vem som helst att jubla *ironi*. Jag ville få hem en frisk och glad liten röd Gixxer... Inte en liten kattunge i en kista![]()
Gissa om jag är ledsen....
Qwerty skrev:Lider med dej.![]()
anja skrev:Ester kom precis in med en mus i munnen. jag ruskade på kattjäveln och hon tappade musen, och jag hann få tag i den innan henne. :kocko det var en huggtandad jättemus. satan va den bet. satan va jag skrek. och jag är så tacksam att ytterdörren råkade vara öppen.
när jag kastade ut musen så lossnade den inte. den hade bitit sig fast i mina jävla fingrar och vägrade släppa. nu har jag en arg katt inomhus, en arg mus utomhus och fyra blodiga hugghål i fingrarn.
![]()
vad gör jag nu? kommer jag drabbas av mus- och klövsjukan?
![]()
Ja, tigrar och lejon är coolaGixxer-Anders skrev:Kattjävel?? Musjävel menar du väl ändå?
Katter är de tveklöst coolaste djuren som finns![]()
(Dessutom är dom väldigt söta)
Varför vara taskig mot en katt bara för att den fångade en mus? Det är som att skälla på en vegetarian (stavning?) för att dom äter grönsaker..anja skrev:Ester kom precis in med en mus i munnen. jag ruskade på kattjäveln och hon tappade musen, och jag hann få tag i den innan henne. :kocko det var en huggtandad jättemus. satan va den bet. satan va jag skrek. och jag är så tacksam att ytterdörren råkade vara öppen.
när jag kastade ut musen så lossnade den inte. den hade bitit sig fast i mina jävla fingrar och vägrade släppa. nu har jag en arg katt inomhus, en arg mus utomhus och fyra blodiga hugghål i fingrarn.
![]()
vad gör jag nu? kommer jag drabbas av mus- och klövsjukan?
![]()
honkiie skrev:glider du omkring i skogen och ropar åt björnarna att dom ska ge fan i älgarna också?

exiteme skrev:Håller fullständigt med dig! De som låter katterna springa lösa fattar inte detta. Inte heller att katterna gärna hälsar på hos folk som är allergiska...!!!
Våra grannar hade katter som jämt försökte ta vår kanin, som bodde i vår trädgård. När vi påtalade detta sa de: "Men vår katt är ju så snäll..." :kocko
MVH // Eva *som har två katter inomhus*
sandstream skrev:Usch vad jag ogillar folk som bor i tättbebyggda områden som låter sina förbannade katter springa lösa (ta inte åt er om ni i tråden som har katter bor på landet).
De pissar i sandlådor, barnvagnar, ja i allt som går att pissa i.
Har man ett husdjur så har man det inomhus eller går ut med det i koppel!![]()

Dropkick skrev:katter är skit! köp en hund![]()

Superbee skrev:Nu när de finns lite kattfolk här...om man är allergisk och vill ha en katt, måste man begränsa sig till Cornish/Devon Rex katter eller?
Borde ju finnas någon annan katt som ser mer normalish ut juu
haha hittat syrrans katt än?![]()
Superbee skrev:Nu när de finns lite kattfolk här...om man är allergisk och vill ha en katt, måste man begränsa sig till Cornish/Devon Rex katter eller?
Borde ju finnas någon annan katt som ser mer normalish ut juu
haha hittat syrrans katt än?![]()
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|