Då man gång på gång förvånad över bredden av kunskap folk på detta forum besitter så tänkte jag att jag kan testa detta också:
Har läst Wheel of Time serien nu (så långt som möjligt), och har slut på saker att läsa... Funderar lite på Katharine Kerr men vet inget om henne och hennes serie(r?). Är hennes serie Deverry avslutad? Någon som kan uttrycka sig om hennes skrivande? Om inte, kanske rekommendera en annan författare/serie (inte Eddings då...).
- Peter -
Har läst Wheel of Time serien nu (så långt som möjligt), och har slut på saker att läsa... Funderar lite på Katharine Kerr men vet inget om henne och hennes serie(r?). Är hennes serie Deverry avslutad? Någon som kan uttrycka sig om hennes skrivande? Om inte, kanske rekommendera en annan författare/serie (inte Eddings då...).
- Peter -

Jag har läst en hel del annan fantasy också, Shannara-böckerna o det mesta av Eddings o en massa andra som jag inte kommer ihåg namnet på men jag har insett att Tolkien är "the original and best" så nuförtiden roar jag mig med att läsa om Sagan om Ringen eller Silmarillion eller så när jag är sugen på fantasy.