Katana och GSX 1100-tråden

Köpt hem en supersnygg bukspoiler till hojen från Japan som bör dyka upp hemma om en par veckor. Tanken är att jag ska be Kurre snällt att göra lite avgjutningar som sedan kan säljas för en symbolisk summa (materialkostnad + några kronor) till Katana- och GSX-ägare här på forumet.

w-1291-185.jpg

w-1291-186.jpg

Matchar linjerna på hojen väldigt bra tycker jag. :)

Köpt hem en supersnygg bukspoiler till hojen från Japan som bör dyka upp hemma om en par veckor. Tanken är att jag ska be Kurre snällt att göra lite avgjutningar som sedan kan säljas för en symbolisk summa (materialkostnad + några kronor) till Katana- och GSX-ägare här på forumet.

w-1291-185.jpg

w-1291-186.jpg

Matchar linjerna på hojen väldigt bra tycker jag. :)

jag är intresserad , ska väl lämna in mina grejer till lack strax efter jul
är den klar till dess så har du en såld iaf :)

Vad är en uppsättning Wiseco 1168cc (74.5mm) kolvar med 18mm kolvbult värda? Dom är lätt begagnade (max 500 mil).

Blev dessvärre att avbeställa spoilern från Japan. Kom in lite oförutsedda utgifter. :död

2012?

[YOUTUBE-ID]l_bIOJmKQgY[/YOUTUBE-ID] satt o slösurfade på u-tube och stötte på det här härliga klippet.:yoparty

Fotos Piteå 2011

Noen fotos fra vårdraget i Piteå 2011

Bifogat

• Foto0492.jpg
    Foto0492.jpg
    234.5 KB · Visningar: 211
  • Foto0490.jpg
    Foto0490.jpg
    241.9 KB · Visningar: 178
  • Foto0483.jpg
    Foto0483.jpg
    241 KB · Visningar: 389
  • Foto0486.jpg
    Foto0486.jpg
    238.8 KB · Visningar: 209
1166cc Wiseco kolvar med 18mm kolvbult till salu. Har gissningsvis gott några hundra mil så dom är i bra skick. Slänger upp bilder vid tillfälle.

Behöver nya ringar då jag kommer behålla cylindern dom hör till. Finns att köpa från England för ungefär en tusenlapp.

1500kr nån?

Sålda!

Last edited:
1166cc Wiseco kolvar med 18mm kolvbult till salu. Har gissningsvis gott några hundra mil så dom är i bra skick. Slänger upp bilder vid tillfälle.

Behöver nya ringar då jag kommer behålla cylindern dom hör till. Finns att köpa från England för ungefär en tusenlapp.

1500kr nån?

Då har jag en Cylinder om ngn vill ha?

Garaget

Nu ser det ut så här i garaget

Bifogat

• Foto0154b.jpg
    Foto0154b.jpg
    197.2 KB · Visningar: 103
Snacka om att jaga vikt :D

Är R-toppen ratad nu?
Vad är det för tändhattar/spolar du har monterat?

En blir en helt ny motor, den gamla sparar jag intakt på "hyllan". Nya toppen blir en 32/27,5-topp (lite isärflyttat på insug) med nya kortare/grövre insugningsrör för att kunna använda 44mm Lectron om jag skulle vilja.
Spolar är från Hayabusa.

/Ingvar

En blir en helt ny motor, den gamla sparar jag intakt på "hyllan". Nya toppen blir en 32/27,5-topp (lite isärflyttat på insug) med nya kortare/grövre insugningsrör för att kunna använda 44mm Lectron om jag skulle vilja.
Spolar är från Hayabusa.

/Ingvar

32/27.5 fan ingvar nu blir jag riktigt avis :) Var får man tag i en sådan ?kubik ? Ska bli kul att se nästa år :) / Lasse

32/27.5 fan ingvar nu blir jag riktigt avis :) Var får man tag i en sådan ?kubik ? Ska bli kul att se nästa år :) / Lasse

Man gör en egen:tummenupp vidare blir det 1570cc med drygt 13:1 i komp och Web 202-kammar. Hoppas på drygt 200 häst i Mattes bänk, men man vet ju aldrig:gnissla

/Ingvar

Man gör en egen:tummenupp vidare blir det 1570cc med drygt 13:1 i komp och Web 202-kammar. Hoppas på drygt 200 häst i Mattes bänk, men man vet ju aldrig:gnissla

/Ingvar

Härligt Ingvar :tummenupp

Tror att lilla trimm:cdevil har slagit klorna i dig ordentligt nu :D
"Pendlarhojjen" kommer att bita ifrån ordentligt nästa år

Vad blir det för chassieändringar?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...