Katana org skrev:2349471Möjligt att jag fått det om bakfoten, men fick ju svar av Roger att systemet fortfarande finns till försäljning till GSX då jag pekade på "Guld Hojen". Jag har ju för mig precis tvärtom.![]()
/Uffe
Vad bra då har vi rett ut det![]()
/Uffe
![]()
hänger inte riktigt med på vad du menar. Har du en indikeringslampa i instrumentpanelen som heter "Tail Lamp"? Lr menar du att du att bakljuset lyser oavsett om du har belysningsställaren/kontakten i läge till lr ej? Hursomhelst mystiska elfel på hojar(och andra fordon med för den delen) är till 99% jordfel. Bara o riva isär härvorna kontrollmäta o göra rent alla kontaktytor.
Och min Katana står i garaget inte i garderoben, Och den är inte till salu![]()
/Uffe
Tack för tippet och jag förstår att den som har en Kantana säljer inte..
Men jag tror att jag är med och bjuder...
Last edited:
Det är trots allt det viktigaste.
Det var ju liksom min dröm som gått i uppfyllelse med den här hojen. Har ju haft en tidigare i livet och hittade ju den här för några år sedan, lite sliten/patinerad men helt i original. Har ju liksom bara gjort det med den som jag i mitt tycke är det nödvändiga. Lite mer pulver och förstärkt motor, lättat med att ta bort massa onödig vikt och på köpet fått lite manligare ljud
Fick precis ett svar från nämde Tobbe där nästan alla punkter fanns ifyllda, 10 av 11 frågor från mig. Det som inte fanns var ramen. Nu verkar ju vaggan ha klarat sig då den ju spårar som den ska och alla motorfästen är intakta, så även motorn till det yttre. En del delar stod det 4v lev tid på så det är väl förmodligen Japan delar?