Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
). Ser bra ut! Bara att flytta bakdämparna till det bakre läget i svingen och tuta och köra....Matte GC skrev:Ville bara visa vad jag har fått tag i.
Hojen står och väntar på mig i Florida så den kommer nog inte rulla på svenska vägarna förrän i början på Juni. Men den som väntar på något gott osv...
http://gallery.voodoo-people.com/ramius
Matte GC skrev:Ville bara visa vad jag har fått tag i.
Hojen står och väntar på mig i Florida så den kommer nog inte rulla på svenska vägarna förrän i början på Juni. Men den som väntar på något gott osv...
http://gallery.voodoo-people.com/ramius

läckage på en oljeretur en liten satans o-ring som gett upp.RPM lover skrev:Ja chrille och Gradin säg den lycka som vararläckage på en oljeretur en liten satans o-ring som gett upp.
Det tråkiga är att man måste riva halva motorn för att fixa den (lyfta toppen).
Bandit1200 skrev:Kompisen har precis köpt en gsx1100ef -84. Men det den låter lite fisigt.
Kan man modda orginaldämparna?
En sak till, den har en tendens till att vilja wobbla på motorbroms eller släppt gaspådrag. Den är väldigt mjuk i gaffeln, är det det som orsakar wobbel?
Vad gör man i så fall? Länger fjädrarna med en distans? Styrdämpare?
. Var inte nöjd med olje trycket så jag införskaffade en ny olje pump.. Nu ser kylet ut som en ballong. Jag kör med ett toppsmörjnings kitt och har satt en hylsa för att få trycket direkt upp i toppen. Kan detta orsaka ett större tryck där jag kopplat in olje kylet?Bandit1200 skrev:Kompisen har precis köpt en gsx1100ef -84. Men det den låter lite fisigt.
Kan man modda orginaldämparna?
En sak till, den har en tendens till att vilja wobbla på motorbroms eller släppt gaspådrag. Den är väldigt mjuk i gaffeln, är det det som orsakar wobbel?
Vad gör man i så fall? Länger fjädrarna med en distans? Styrdämpare?
Wibbe skrev:Håller på o renoverar en växellåda på en katana
Näsström skrev:Hade samma problem på min Katana när jag körde med orginal gaffeln. Det var då styrlagren som var dåliga , försvann helt efter jag bytt dem..Lycka till!!
chrille_08 skrev:Vad har du gjort för illa?Nåja, med ditt tempo torde det vara uppstartat igen om max 3dagar
![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem