Katana och GSX 1100-tråden

Vad är det där gröna förnånting ?
Är det inte obehagligt med en massa människor sådär nära inpå ?

Nä, jag vrider nog om garagenyckeln ett extra varv, det verkar läskigt där utanför !

Last edited:

Nä, jag vrider nog om garagenyckeln ett extra varv, det verkar läskigt där utanför !

Precis en otäck miljö.

/Ingvar

Måste bara säga att din ES är så jävla läcker. Originalskick men dom förfinade detaljerna gör hela skillnaden. Kanonhoj! :tummenupp

Tackar, man gör så gott man kan. Lite åt sleeper-hållet skall det vara:tummenupp.

/Ingvar

Hur gick det? Fick ju jobba i s. Det såg ju ut att vara en rejäl GSX-träff det där:tummenupp
Den där svarta hybriden kom den från Göteborgshållet?

/U

Den svarta kommer från Ljungsbro och har bl.a. en bigblock-cylle med 1327.

I dessa sammanhang är ju bara GSX(R), V-max man ser överallt. Till det kommer några enstaka HD. Det verkar inte existera t.ex. Honda och Yamaha:va

/Ingvar

Last edited:
Precis en otäck miljö.

/Ingvar

Tackar, man gör så gott man kan. Lite åt sleeper-hållet skall det vara:tummenupp.

/Ingvar

Den svarta kommer från Ljungsbro och har bl.a. en bigblock-cylle med 1327.

I dessa sammanhang är ju bara GSX(R), V-max man ser överallt. Till det kommer några enstaka HD. Det verkar inte existera t.ex. Honda och Yamaha:va

/Ingvar

Ok, tänkte att det kanske var den jag sålt lite delar till. var ett liknande projekt. Alla dessa 1327:or vad är det för fel på 1168/70:D
Att det inte finns några Y o H förvånar inte så mycket. Däremot borde det finnas en och annan Kawa!

Men hur gick det?

/U

det där grön....

håller med Peter..har massa sånt där grönt på baksidan..går aldrig ut där...

Ska nog sätta upp bevakningskamera på garaget oxå så det inte kommer massa folk...

:mad:

e dom där eller ....:tuttar

Ni skulle bara veta vad som finns där ute:tuttar

/Ingvar

Gälar! Se sån stil han har! Får väl börja smygträna på det där bakom garaget innan snön faller, så kanske man kan hänga med på ngt evenemang nästa säsong:tummenupp

Det skulle ju vara hur kul som helst med lite mer GSX'er på plats. V-max gänget är ju förebild här, dom har t.o.m egen klubbintern stege:yoparty.

/Ingvar

Last edited:
Viss kritik till vissa i v-max gänget måste jag ge, det var några som borde ha trampcykel istället före en v-max.

Vårdslös körning, och inte mottaglig för inforationen som gavs vid förarmötet.

vi blir fler nästa år...

Ni skulle bara veta vad som finns där ute:tuttar

/Ingvar

Det skulle ju vara hur kul som helst med lite mer GSX'er på plats. V-max gänget är ju förebild här, dom har t.o.m egen klubbintern stege:yoparty.

/Ingvar

vi blir ju fler nästa år som åker...vem tar på sig att ordna en intern GIXXER stege ...INGVAR !!!:tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP